نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

احتمال ادامه دادن سریال Stranger Things پس از فصل چهارم وجود دارد

شاون لوی و برادران دافر در مصاحبه اخیر خود گفته‌اند که احتمال ادامه دادن سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) پس از فصل چهارم وجود دارد.

مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things اخیرا اعلام کرده‌اند که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است. آن‌ها در مصاحبه خود ساخت فصل چهارم این سریال را تایید و اعلام کردند که فصل چهارم سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و قرار نیست پس از پایان فصل چهارم، سریال Stranger Things ادامه پیدا کند. با این حال، ممکن است برخی از طرفداران دوست داشته باشند که این سریال برای چند فصل دیگر نیز ادامه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران دافر و شاون لوی، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Stranger Things در مصاحبه اخیر خود گفته‌اند که ممکن است این سریال پس از پایان فصل چهارم نیز ادامه داشته باشد. لوی در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

زمانی که برادران دافر اعلام کردند که سریال Stranger Things پس از پایان فصل چهارم به پایان خواهد رسید، قلب‌های زیادی در شبکه نت فلیکس شکست و من ناگهان تماس‌های تلفنی بسیاری از نمایندگان و وکیلان بازیگران دریافت کردم. حقیقت این است که ما قطعا تا فصل چهارم پیش خواهیم رفت و این احتمال وجود دارد که فصل پنجم این سریال نیز ساخته شود. در حال حاضر من فکر می‌کنم که خیلی بعید است سریال پس از فصل پنجم ادامه داشته باشد.

Stranger Things Season 2

علاوه بر این، اطلاعات جدیدی نیز از فصل دوم سریال Stranger Things به اشتراک گذاشته شده است. ملی بابی براون، بازیگر نقش ایلون، گفت که شخصیت او در فصل دوم این سریال قرار نیست بیشتر از فصل اول صحبت کند. براون به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

من واژگان و دیالوگ‌های خیلی بیشتری نخواهم داشت، اما چیزهایی که من در این فصل قرار است بگویم سرگرم‌کننده و جالب خواهند بود. یکی از این کلمه‌ها یک دشنام بود که واقعا متفاوت و خنده‌دار است.

Stranger Things Season 2

این بند بخشی از فصل اول سریال Stranger Things را فاش می‌کند

 

همچنین قرار است والدین بارب را در فصل دوم سریال Stranger Things نیز ملاقات کنیم. پیش از این شخصیت بارب با بازی شانون پرسر، در فصل اول این سریال توسط دموگورگان شکار شده و به قتل رسیده بود و قرار است در فصل دوم این سریال به این شخصیت محبوب اشاره شود. ناتالیا دایر، بازیگر نقش ننسی ویلر، به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

بارب بخشی بزرگ و ویژه‌ای از داستان شخصیت ننسی را در فصل دوم این سریال تشکیل خواهد داد و نمی‌دانم که چگونه می‌توانم آن را برای شما بیان کنم، اما ننسی به دنبال عدالت برای بارب خواهد بود.

پایان اسپویلر

 

همچنین سازندگان سریال تایید کردند که هیولای عنکبوت-شکلی که در تصاویر و تریلرهای منتشر شده از فصل دوم سریال Stranger Things مشاهده کرده‌ایم، شدو مانستر (Shadow Monster) نام دارد. جف دافر به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

برای خلق این موجود از رمان‌های هوارد فیلیپس لاوکرافت الهام گرفته شده و این موجود یک هیولای چندبعدی است که به نوعی فراتر از درک انسان است. ما عمدا نمی‌خواهیم که شما در مورد این موجود بیشتر بدانید تا در سریال به آن برسید و با او آشنا شوید.

Stranger Things

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده