نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

سرانجام مارول استودیو (Marvel Studios) با انتشار ویدیویی رسما تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که یکی از کاربران ردیت که AscendedAncient نام داشت، تصاویر جدیدی از اولین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را فاش کرد. اخیرا نیز همین کاربر ردیت یک ویدیو و بخش کوتاهی از اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را به اشتراک گذاشته است. همچنین روز گذشته مجله ونتی فر به مناسبت دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول، تصاویری از بازیگران فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. علاوه بر این، روز گذشته جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تصویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کردند که در آن تنها عدد ۳ دیده می‌شد و امروز نیز یک تصویر دیگر منتشر کردند که در آن تنها عدد ۲ قابل مشاهده بود.

این دو تصویر ظاهرا به زمان و تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War اشاره می‌‌کردند، اما تنها ساعات کوتاهی پس از انتشار تصویر دوم، مارول (Marvel) یک ویدیوی کوتاه منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار تابستان سال آینده، فردا منتشر خواهد شد. در این ویدیو شاهد هیچ تصویری رسمی از این فیلم نیستیم و تنها نظاره‌گر واکنش‌های مردم به صحنه‌ها و تریلرهای فیلم‌های گذشته دنیای سینمایی مارول هستیم. در بخشی دیگر از این ویدیو، شاهد تصاویری از درخواست طرفداران از مارول برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War نیز هستیم. این ویدیو برای احترام و قدردانی از طرفداران دنیای سینمایی مارول که طی یک دهه از این کمپانی حمایت کرده‌اند، منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، مارول پوستر جدیدی را نیز از فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرده که در آن تنها لوگوی انتقام جویان قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Poster

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پایان کار بسیاری از ابرقهرمانان اصلی دنیای سینمایی مارول خواهد بود. علاوه بر این، او تایید کرده که مارول در حال حاضر برای ۲۰ فیلم دیگر در فاز چهارم برنامه‌ریزی کرده است، اما اطلاعات بیشتری از این فیلم‌ها در دسترس نیست. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده