نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تصاویر جدیدی از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War فاش شد

اخیرا یکی از کاربران ردیت تصاویر جدید و با کیفیت بالایی از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را فاش کرده است.

در اواخر ماه تیر امسال، اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 پخش شد. پس از آن، مارول استودیو (Marvel Studios) این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما این تریلر توسط طرفداران فاش شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کاربران ردیت تصاویر جدیدی از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را فاش کرده است. این کاربر که AscendedAncient نام دارد، ظاهرا به اولین تریلر این فیلم دسترسی داشته و تصاویری با کیفیت بسیار خوب را از آن گرفته و منتشر کرده است.

در این تصاویر، شاهد ظاهر جدید کاپیتان آمریکا سابق (استیو راجرز) با بازی کریس ایوانز و بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، هستیم که به‌همراه فالکون با بازی آنتونی مک‌کی در حال تماشای آسمان هستند. در دیگر تصاویر، شاهد مبارزه اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن با نیروهای تانوس هستیم و در تصاویری دیگر پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight) در حال مبارزه با فالکون دیده می‌شود. همچنین در تصاویر دیگر شاهد حضور ویژن با بازی پل بتانی و درکس ویرانگر با بازی دیو باتیستا، در کنار استار لرد با بازی کریس پرت و گامورا با بازی زویی سالدانا، هستیم. در یک تصویر نیز یک مکان نامشخص دیده می‌شود که احتمالا متعلق به شخصیت کالکتور با بازی بنيسيو دل تورو است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers Infinity War Trailer images Leaked

Avengers Infinity War Trailer images Leaked

Avengers Infinity War Trailer images Leaked

برخی از این تصاویر کاملا جدید هستند و در تریلری که در نمایشگاه D23 و کامیک کان از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده بود، وجود نداشته است و انتظار می‌رود که اولین تریلر این فیلم یک نسخه تقریبا متفاوت این تریلر باشد. با این حال، مارول (Marvel) یا والت دیزنی (Walt Disney) تاکنون واکنشی به این خبر و فاش شدن تصاویر اولین تریلر این فیلم نداشته‌اند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در یک مصاحبه تایید کرده است که اولین تریلر فیلم Infinity War پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. پیش از این لوئیس دی اسپوزیتو، از تهیه‌کنندگان این فیلم و از مدیران ارشد مارول استودیو در توییتر شخصی خود گفت که کار روی اولین تریلر این فیلم هنوز ادامه دارد و این تریلر هنوز آماده انتشار و نمایش نشده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده