نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بخشی از تریلر و ویدیو فیلم Avengers: Infinity War فاش شد

اخیرا یکی از کاربران ردیت ویدیو و بخش کوتاهی از اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را فاش کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است که بخش‌هایی از فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند.

ماه گذشته بود که یکی از کاربران ردیت که AscendedAncient نام داشت، تصاویر جدیدی از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را فاش کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، AscendedAncient ویدیو جدید و بخش کوتاهی از اولین تریلر این فیلم را فاش کرده است. زمان ویدیو جدید فاش شده از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War حدود ۲۰ ثانیه است که در واقع تصاویری است که این کاربر ردیت تصاویر آن را پیش از این منتشر کرده بود. با این حال، این ویدیو متاسفانه هیچ صدایی ندارد. علاوه بر این، AscendedAncient یک ویدیو دیگر نیز از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است که در آن اعضای نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) دیده می‌شوند.

در این ویدیو که زمان آن حدود ۹۰ ثانیه است، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون گامورا با بازی زویی سالدانا، استار لرد با بازی کریس پرت، دراکس ویرانگر با بازی دیوید باتیستا و مانتیس با بازی پام کلمنتیف، هستیم که وارد مقر شخصیت کالکتور با بازی بنیسیو دل تورو می‌شوند. در این صحنه، شخصیت تانوس با بازی جاش برولین، نیز حضور دارد، اما ظاهرا جلوه‌های ویژه این صحنه تکمیل نشده است و به همین منظور بخش‌های حضور تانوس با صفحه سیاه نمایش داده می‌شود و احتمالا به همین منظور است که خبری از شخصیت راکت و گروت نیز نیست، اما صدای شخصیت تانوس به وضوح قابل شنیدن است. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در این صحنه، تانوس در حال بازجویی از کالکتور است که مکان سنگ بی‌نهایتی را که در پایان فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) سیف و ولستاگ به او داده بودند، به او بگوید، اما ظاهرا دراکس کاملا مضطرب است و می‌خواهد انتقام خانواده‌اش را سرانجام از تایتان دیوانه بگیرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که چگونه این کاربر ردیت به این ویدیوها به‌خصوص ویدیو دوم، دسترسی پیدا کرده است، اما کمی بعید به نظر می‌رسد که مارول استودیو (Marvel Studios) تغییری در برنامه انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War ایجاد کند. 

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده