// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی پلی استیشن VR

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، گیم پلی آن روی پلی‌استیشن VR را به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تریلر جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی پلی استیشن 4 منتشر کرد.

تریلر منتشر شده ویژگی‌های واقعیت مجازی این بازی را روی پلی استیشن VR‌ نشان می‌دهد که در واقع به کاربران اجازه می‌دهد در کابین خلبان حضور پیدا کنند و به واسطه جنگنده خود در آسمان‌ها پرواز کنند. همینطور در ویدیو می‌توانیم نگاهی به ویژگی‌های دیگر بازی بیندازیم که به کاربران اجازه می‌دهد که محیط پیرامون خود را رصد کنند و در انتها نیز با چند صحنه مبارزه روبه‌رو می‌شویم که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

علاوه بر بازی‌های اتومبیل‌رانی، می‌توان گفت که تجربه لذت‌بخش و بعدی واقعیت مجازی را می‌توان به شبیه ساز خلبانی اختصاص داد؛ از آنجا که توسعه‌دهندگان برای طراحی آن از هیچ حقه‌ای استفاده نکرده‌اند و تمامی سعی خود را کرده‌اند که شبیه‌ساز به طور واقع‌گرایانه باشد. به نقل از برخی کاربران در جریان نمایشگاه گیمزکام، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown یکی از بهترین تجربه‌های واقعیت مجازی آنها به شمار رفته است؛ طوری که سایت دوال‌شاکرز جایزه بهترین بازی واقعیت مجازی را در جریان این نمایشگاه به Ace Combat 7 اختصاص داد.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید یا اینکه در مطالب دیگر به تریلر TGS 2017، ویدیوی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی، تریلر داستانی یا تریلر E3 2017 نگاهی بیندازید. سازندگان چندی پیش اعلام کردند که بازی Ace Combat 7 برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد و در آن سو از وجود ۳۰ نوع هواپیمای مختلف در این بازی خبر دادند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و  پی سی عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد تریلر جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده