// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر داستانی بازی Ace Combat 7 منتشر شد [گیمزکام 2017]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی باندای نامکو تریلر داستانی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی باندای نامکو، سازنده بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد که تمرکز این تریلر، روی وقایع داستانی بازی است.

در ویدیوی منتشر شده، نگاهی کلی به داستان خواهیم داشت؛ جایی که شاهد یک درگیری میان دو سرزمین Osea و Erusea خواهیم بود. سرزمین Eruzea در جریان یک حمله، آسانسور فضایی را از آن خود می‌کند که باعث ایجاد اختلافات داخلی علیه Eorzea شده بود. همچنین از آن‌جایی که این سرزمین مخالف حمله به پایتخت Erusea بود، همه‌چیز به‌هم ریخته و هر سرزمینی دیگری را سرزنش می‌کند. از طرفی روایت داستانی، از دیدگاه‌های مختلفی روایت خواهد شد و همین موضوع سبب شده تا داستان Ace Combat 7 از پتانسیل بالایی برخوردار شود.

یکی از موارد دیگری که در این تریلر به وضوح شاهد آن هستیم، نبردهای هوایی و گرافیک بازی است که واقعا خوب کار شده و ظاهرا شاهد نبردهای هیجان‌انگیزی خواهیم بود. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده