نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Ace Combat 7 برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد

تهیه کننده بازی Ace Combat 7 اخیرا در مورد دلیل انحصاری نبودن بازی و انتشار آن روی نینتندو سوییچ توضیحاتی ارائه کرده است. 

یکی از بازی‌هایی که این روز‌ها اخبار متعددی پیرامون آن منتشر می‌شود، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown محصول کمپانی باندای نامکو است؛ بازی‌ای که ابتدا تصور می‌شد یک بازی انحصاری پلی استیشن 4 باشد، اما بعدا سازندگان از انتشار آن روی ایکس باکس وان و پی سی هم خبر دادند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کازوتوکی کونو، تهیه‌کننده بازی، در مورد انحصاری نبودن این بازی توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:

انتشار بازی روی پلتفرم‌های دیگر، یک تصمیم بسیار ساده برای ما بود. هدف ما این است که افراد زیادی بتوانند بازی را تجربه کنند و این تصمیم هم به همین دلیل گرفته شد. 

در ادامه از تهیه‌کننده بازی سوال شد که آیا احتمال دارد Ace Combat 7 برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود که وی در پاسخ گفت:

نینتندو سوییچ کنسول بسیار جذابی است، ولی متاسفانه قدرت کافی برای اجرای بازی را ندارد؛ چرا که در Ace Combat 7 از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده که اجرای بازی روی سوییچ را سخت می‌کند. 

پس با توجه به گفته‌های کونو، می‌توان گفت که نباید منتظر انتشار Ace Combat 7 روی سوییچ باشیم. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیرا یک تریلر سینمایی و یک ویدیوی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده