نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown حدود ۳۰ هواپیمای قابل بازی خواهد داشت

کازوتوکی کونو، کارگردان سری Ace Combat، اطلاعات جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به اشتراک گذاشت.

امروز کمپانی باندای نامکو یک ویدیو در مورد بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را منتشر کرد. در این ویدیو، کازوتوکی کونو، کارگردان سری Ace Combat به یک سری سوال در مورد بازی پاسخ داده است. نکته عجیب این است که ویدیو پس از انتشار به سرعت حذف شد؛ اما اطلاعات داخل آن در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه خلاصه‌ای از این اطلاعات را مرور خواهیم کرد.

اول از همه اینکه کونو اعلام کرد بازی حدود ۳۰ هواپیمای قابل بازی خواهد داشت. تمامی منابع ساخت این هواپیماها از ابتدا طراحی شده تا استانداردهای لازم یک بازی برای نسل جدید کنسول‌ها را داشته باشد. همچنین در این ویدیو مطلع شدیم از آنجایی که نزدیک به ۲۰ سال از عمر مجموعه Ace Combat می‌گذرد، کونو معتقد است همیشه نیاز برای به چالش کشیدن وضع کنونی مجموعه وجود دارد. ۱۰ سال از عرضه آخرین نسخه شماره‌دار مجموعه می‌گذرد و تیم احساس کرده زمان آن فرا رسیده تا میراث مجموعه را بازبینی کند. به لطف بازگشت سونائو کاتابوچی، نویسنده دو بازی Ace Combat 4 و Ace Combat 5، تیم سازنده می‌خواهد که بازیکن حس پیشرفت در هنر روایت بازی را احساس کند.

کونو همچنین گفت در حالی که داستان بازی مستقل است و به واسطه عدم ارتباط با نسخه‌های قبلی همه می‌توانند از آن لذت ببرند، افرادی که نسخه‌های قبلی مجموعه را تجربه کرده باشند، با ايستراگ‌های مختلفی مواجه خواهند شد که لذت تجربه بازی را وارد سطح کاملا متفاوتی می‌کند. در ادامه مطلع شدیم ایجاد تعادل میان عناصر واقع‌گرایی و علمی-تخیلی بازی همیشه یکی از موضوعات قابل بحث تیم توسعه بوده است. آن‌ها همیشه میزان واقع‌گرایی یک سلاح یا هواپیما مانند Arsenal Bird را در نظر می‌گیرند و مطمئن می‌شوند که عناصر بازی زیاد از حالت واقعی منحرف نشود.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در صورتی که خواهان اطلاعات بیشتری از بازی Ace Combat 7 هستید، جدیدترین تریلر داستانی و ویدیوی گیم‌پلی بازی را از دست ندهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده