// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز 2 میلیون کاربر همزمان عبور کرد

به نقل از صفحه آماری استیم، تعداد کاربران همزمان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در این پلتفرم از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرد.

پروژه استودیو بلوهول (BlueHole) یعنی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds رفته رفته موفقیت‌های بیشتری را کسب می‌کند. این بازی از لحاظ تعداد «کاربر همزمان» (Concurrent Players) با پشت سرگذاشتن بازی Dota 2 و بازی‌های دیگر در استیم، امروز توانست به دو میلیون کاربر همزمان در این پلتفرم دست پیدا کند.

صفحه آماری استیم تعداد کاربران همزمان این بازی را به نمایش گذاشت و همچنین توانستیم نگاهی به تعداد کاربر در هر روز بیندازیم. در ابتدا این بازی در شهریورماه گذشته توانست بازی محبوب Dota 2 را پشت سر بگذارد و پس از آن در همان ماه رکورد تعداد کاربران همزمان در تاریخ استیم را شکست. ۱۸ مهرماه در جریان اخبار بازی خواندیم که که این بازی به مرز ۲ میلیون کاربر همزمان نزدیک می‌شود و همانطور که شاهد هستید بازی امروز از مرز ۲ میلیون کاربر عبور کرد. به نقل از سایت آماری استیم اسپای این بازی بیش از ۱۵ میلیون نسخه به فروش رسانده است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هنوز در سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم قرار دارد، اما سازندگان از موفقیت غافل‌گیر کننده‌ آن تا پیش از انتشار نسخه اصلی‌اش متعجب شده‌اند. نسخه کامل این بازی، که برای ایکس باکس وان نیز معرفی شده است، برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. همچنین احتمال دارد که این بازی به کنسول پلی استیشن 4 نیز راه پیدا کند، اما تا به امروز شاهد اعلامیه رسمی از سوی سازندگان نبود‌ه‌ایم. با این حال کمپانی مایکروسافت پس از معرفی نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این پروژه در قالب «بازی انحصاری کنسولی» منتشر خواهد شد. با این حال از آنجا که نسخه پی سی این بازی با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شده است، مایکروسافت احتمال دارد که بازه زمانی انحصار این بازی را روی کنسول ایکس‌باکس وان افزایش دهد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یک اثر سوم-شخص است که در سبک Battle Royale طراحی شده است. در این بازی کاربران با حضور در یک نقشه بزرگ و با جمع‌آوری منابع به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.

برای اطلاع از خبر‌های دیگر مربوط به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده