نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از ۱۵ میلیون نسخه عبور کرد

وب‌سایت آماری استیم اسپای اعلام کرد که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

مطابق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام وب‌سایت استیم‌اسپای، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تاکنون بیش از ۱۵ میلیون نسخه در شبکه استیم فروش داشته است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در تاریخ ۳ فروردین امسال (۲۳ مارس) به صورت نسخه دسترسی پیش از موعد منتشر شد. در حال حاضر توسعه‌ی بازی بر عهده‌ی زیرمجموعه‌ی استودیو بلوهول یعنی PUBG Corp است که اخیرا به منظور توسعه فرصت‌های تجاری بازی تاسیس شد. بازیکنان در این بازی در نقشه‌ای مقابل هم قرار می‌گیرند؛ به طوری که هیچ‌کدام از بازیکنان در شروع کار هیچ‌گونه تجهیزاتی در اختیار نخواهد داشت و باید برای به دست آوردن سلاح و نابود کردن دشمنان به مبارزه بپردازد تا نهایتا فرد دیگری جز خودش در نقشه باقی نماند.

انتظار می‌رود که نسخه پی سی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در سال ۲۰۱۸ از حالت دسترسی پیش از موعد خارج شود. همچنین این بازی از طریق سیستم دسترسی زودهنگام ایکس‌باکس (برنامه‌ی Xbox Game Preview) اواخر امسال به کنسول ایکس باکس وان راه خواهد یافت.

فروش ۱۵ میلیون نسخه از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در حالی اتفاق افتاده است که سازندگان بازی تنها انتظار فروش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نسخه‌ای آن را داشتند، اما در حال حاضر فروش بازی به‌سرعت از این رقم عبور کرده است و بیش از دو میلیون بازیکن به صورت همزمان آن را تجربه می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده