نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تعداد کاربران همزمان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چندی پیش از حیث تعداد کاربر همزمان، Dota 2 را پشت سر گذاشت و حال مرز یک میلیون نفر را هم رد کرده است. 

تا چند وقت پیش بازی Dota 2 از حیث داشتن بیش‌ترین بازیکن همزمان، در صدر جدول استیم بود. با این حال، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر، توانست این بازی را پشت سر بگذارد و از این حیث در رتبه اول قرار بگیرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تعداد کاربران همزمان این بازی از مرز یک میلیون نفر هم عبور کرده است. این اولین باری است که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds موفق می‌شود به این تعداد از کاربران همزمان دست پیدا کند. 

البته با اینکه در جدول فعلی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بالاتر از دوتا 2 قرار گرفته، اما هنوز رکورد بیش‌ترین بازیکن همزمان در اختیار دوتا 2 است؛ چرا که این بازی یک‌بار موفق شده رکورد یک میلیون و ۲۹۵ هزار نفر بازیکن همزمان را ثبت کند و حال باید منتظر ماند و دید که آیا PlayerUnknown's Battlegrounds موفق به شکستن این رکورد هم خواهد شد یا خیر. البته برندن گرین، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، ابراز امیدواری کرده که بازی‌اش بتواند این رکورد را هم بشکند. 

موفقیت‌های بازی PUBG زمانی بیش‌تر به چشم می‌آیند که بدانیم این بازی فعلا در حالت Early Access است. همچنین ساخته استودیو بلوهول قرار است به‌زودی برای ایکس باکس وان هم منتشر شود که این نسخه از بازی توسط مایکروسافت منتشر خواهد شد. علاوه بر این قرار است طی هفته جاری یک آپدیت هم برای این بازی منتشر شود که شرایط آب‌وهوایی جدیدی برای آن به ارمغان خواهد آورد و یک سری از باگ‌های بازی را رفع خواهد کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده