نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کارگردان فیلم Justice League از حضور یک شخصیت شرور و منفی دیگر در این فیلم خبر داد

زک اسنایدر، کارگردان فیلم Justice League، از حضور شخصیت دث‌استروک (Deathstroke) در این فیلم ابر قهرمانی خبر داد.

ماه گذشته، شخصیت دث‌استروک به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن (Batman) به کارگردانی بن افلک، معرفی شد. با این حال، زک اسنایدر، کارگردان فیلم لیگ عدالت (Justice League)، تصویر جدیدی را در تویتر شخصی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد شخصیت دث‌استروک ممکن است در این فیلم ابر قهرمانی نیز حضور داشته باشد. این تصویر اسنایدر را در حال کار بر روی استوری برد (فیلمنامه مصور) فیلم Justice League نشان می‌دهد. با کمی دقت در این تصویر و شخصیت‌های حاضر در آن، می‌توان تصویر یک شخصیت با چشم بند اسلید ویلسون ملقب به دث‌استروک، را مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را به همراه نسخه بزرگ شده آن، مشاهده کنید:

ماه گذشته، بن افلک تصویر آزمایشی را از پشت صحنه فیلم Justice League منتشر و اعلام کرد که دث‌استروک قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم بتمن باشد، مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است ایفاگر نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کندشخصیت دث‌استروک نخستین بار در کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد و این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌سی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. در تلویزیون، دث‌استروک با بازی مانو بنت به عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال کماندار (Arrow) حضور داشت. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله Batman: Arkham Knight و Batman: Arkham Origins حضور داشته است.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده