نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

تماشا کنید: اولین تریلر بخش چند‌نفره Call of Duty: Infinite Warfare

کمپانی اکتیویژن بامداد امروز اولین تریلر از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

Call of Duty: Infinite Warfare جدید‌ترین نسخه از سری Call of Duty است که ۱۴ آبان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. تا به امروز اطلاعات و جزییات زیادی از بخش داستانی این بازی و شخصیت‌های حاضر در آن ارائه شده است، اکتیویژن پیش از این نمایشی از بخش چندنفره بازی ارائه نکرده بود. با این حال این کمپانی همان‌طور که پیش از این هم وعده داده بود، ساعاتی پیش تریلری از این بخش منتشر و رسما از آن رونمایی کرد.

در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

اکتیویژن بخش چندنفره بازی را «آینده جنگ» معرفی کرده است. همان‌طور که در ویدیو هم مشخص است، در این بخش سرباز‌هایی حضور دارند که هریک توانایی‌های منحصر‌به‌فردی مثل نامرئی شدن یا ساخت سپر محافظ و مواردی از این قبیل دارند. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که در این بخش شاهد اضافه شدن مکانیزم‌ها و اسلحه‌های کاملا جدید خواهیم بود و البته گیمر‌ها آزادی‌عمل بالایی هم برای شخصی‌سازی سرباز‌ها و تجهیزات دارند.

سازندگان اعلام کرده‌اند که تمامی این عوامل باعث می‌شود تا شاهد گیم‌پلی بسیار درگیر‌کننده‌ای در بخش چندنفره بازی باشیم که هر لحظه آن اهمیت دارد. این بخش از بازی با همکاری بازیکنان حرفه‌ای ساخته می‌شود و باید منتظر ماند و دید که آیا در ارائه یک تجربه هیجان‌انگیز موفق خواهد بود یا خیر.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده