نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸

کامیک کان 2016: شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare معرفی شدند

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare را معرفی کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه Comic-Con 2016 سن‌دیگو اکتیویژن است که ابتدا ویدیویی ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare و سپس هم تریلری داستانی از بازی نمایش داد. حال این کمپانی به معرفی کاراکتر‌های بازی پرداخته است. این بازی برای عرضه در تاریخ ۱۴ آبان و روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است و استودیو اینفینیتی وارد قصد دارد تا داستانی غنی با حضور شخصیت‌های مختلف برای بازی خلق کند. چرا که ضعف در بخش داستانی یکی از مشکلاتی بود که چند نسخه اخیرا سری «ندای وظیفه» با آن مواجه شده است. در ادامه به معرفی شخصیت‌های بازی خواهیم پرداخت:

شخصیت‌های Call of Duty: Infinite Warfare

نیک رِیِس (با بازی برایان بلوم): پس از کشته شدن فرمانده و نیرو‌های پایگاه Retribution، کاپیتان ریس به عنوان فرمانده نیرو‌ها انتخاب می‌شود. وی یک فرد وفادار به کشور و یک سرباز حرفه‌ای است که با تمام وجود برای رسیدن به هدفش مبارزه می‌کند.

شخصیت‌های Call of Duty: Infinite Warfare

نورا سالتر (با بازی جیمی گری هایدر): نورا همکار ریس است و این دو همواره در کنار یکدیگر مبارزه کرده‌اند و درجه نظامی یکسانی هم داشتند. تا اینکه ریس به سمت فرمانده منصوب شد. از آنجایی که نورا روحیه مبارزه طلبی بالایی دارد و هرگز دوست ندارد شکست بخورد، کمی از ارتقا درجه ریس آزرده شده است. به همین دلیل هم در طول بازی شاهد جر و بحث‌های بین او و ریس خواهیم بود.

شخصیت‌های Call of Duty: Infinite Warfare

اتان (با بازی جفری نوردینگ): اتان یک ربات با ظاهر انسانی است که با هدف همراهی کاپیتان ریس طراحی شده است. با اینکه وی کاملا به ریس وفادار است، ولی در طول داستان بازی افرادی را ملاقات خواهید کرد که از حضور اتان در کنار ریس استقبال نمی‌کنند. زمانی که اتان وارد میدان نبرد می‌شود، کاملا خواسته‌های ریس را عملی می‌کند و یک مبارز عالی است.

شخصیت‌های Call of Duty: Infinite Warfare

گروهبان عمر (با بازی دیوید هیروود): یک سرباز بسیار وفادار و حرفه‌ای است. همواره به عنوان اولین فرد وارد میدان نبرد می‌شود و آخرین نفر هم از میدان نبرد خارج می‌شود. همچنین توانایی شرکت در انواع نبرد‌ها در هر موقعیتی را دارد و به همین دلیل هم یک همراه عالی در نبرد‌های فضایی و زمینی خواهد بود.  البته از آنجایی که عمر یک سرباز قدیمی است، خیلی با تکنولوژی موافق نیست و به همین دلیل هم شاهد تنش‌هایی بین او و اعضای دیگر خواهیم بود.

اکتیویژن البته جزییات جالب دیگری نیز از شخصیت‌های بازی ارائه کرد. برای مثال، نورا سالتر همواره یک سری تنقلات همراه خود دارد و یک قسمت مخصوص هم روی لباسش برای نگه‌داری این موراد تعبیه کرده است. دلیل این امر علاقه زیاد جیمی گری هایدر (بازیگر و صداپیشه نورا) به خوردن تنقلات است. یا در مورد دیگر، شخصیت اتان به نوعی طراحی شده که حس شوخ‌طبعی بالایی دارد و دائم وی را در حال جوک تعریف کردن خواهیم دید. دلیل این مسئله این است که طراحان به قراردادن حس شوخ‌طبعی در اتان، سعی کرده‌اند تا وی را هرچه نزدیک‌تر به یک انسان واقعی بسازند و از این طریق وی بتواند با دیگر سرباز‌ها ارتباط برقرار کند.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده