نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷

بخش چندنفره Call of Duty: Infinite Warfare با همکاری بازیکنان حرفه‌ای ساخته می‌شود

استودیو اینفینیتی وارد برای ساخت و توسعه بخش چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare، سراغ تعدادی از گیمر‌های حرفه‌ای نسخه‌های پیشین این مجموعه رفته و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حال حاضر، بازی Call of Duty: Infinite Warfare طرفداران خیلی زیادی ندارد و بیشتر علاقه‌مندان این مجموعه، به دلیل فضایی شدن بازی انتقاد‌های زیادی از سازندگان آن دارند؛ به‌طوریکه تریلر معرفی بازی در حال حاضر یکی از منفور‌ترین ویدیو‌های سایت یوتیوب است. ولی به هر حال هنوز و با زمان زیادی که تا عرضه بازی باقیمانده، قضاوت کردن در مورد آن اصلا درست نیست. مخصوصا اگر بدانیم که استودیو Infinity Ward برای توسعه بخش چند‌نفره بازی از گیمر‌های حرفه‌ای این مجموعه کمک می‌گیرد.

این خبر توسط جِی پوریِر، مدیر بخش توسعه ورزش‌های الکترونیک (eSport) استودیو تری‌آرک اعلام شد؛ با اینکه بازی Infinite Warfare توسط استودیو Infnity Ward ساخته می‌شود، ولی به هر حال استودیو‌های Treyarch و اسلج‌همر هم روی مجموعه «ندای وظیفه» کار می‌کنند و به همین دلیل پوریِر در این مورد اظهار‌نظر کرده است. او در این مورد اعلام کرد که این اولین بار در تاریخ این مجموعه است که بازیکنان از همین مراحل اولیه ساخت بازی در فرایند توسعه آن نقش دارند و علاوه بر آن، «تعدادی از بازیکنان حرفه‌ای در حال حاضر توانسته‌اند این بازی را از نزدیک مشاهده و آن را تجربه کنند.» به‌علاوه به استناد صحبت‌های پوریِر، تعامل و دریافت بازخورد بازیکنانی که در سطح حرفه‌ای بازی‌های پیشین این مجموعه را انجام داده‌اند، بسیار باارزش است و باعث می‌شود تا بخش چندنفره Infinite Warfare بسیار عالی باشد:

این گیمر‌ها بازی را در سطح کاملا حرفه‌ای دنبال می‌کنند. نظرات آن‌ها در مورد موارد عمومی و کلی نیست، بلکه مثلا اعلام می‌کنند که «بازیکن پس از مرگ اگر در این قسمت از نقشه ظاهر می‌شد بهتر بود.» در حالت کلی، آن‌ها نظرات بسیار باارزشی در مورد سلاح‌ها، نحوه ظاهر شدن گیمر‌ها پس از مرگ و جزییات دیگر ارائه می‌دهند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و افرادی که حداقل نسخه ۸۰ دلاری آن را خریداری کنند، می‌توانند نسخه ریمستر بازی محبوب Call of Duty 4: Modern Warfare را نیز تجربه کنند.

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده