// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

روز جمعه منتظر نمایش بخش چندنفره بازی Call Of Duty: Infinite Warfare باشید

اگر از طرفداران مجموعه‌ی Call of Duty باشید حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که روز جمعه‌ی پیش‌رو، اولین تریلر از بخش چندنفره‌ی Call Of Duty: Infinite Warfare نمایش داده خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

از معرفی بازی Call Of Duty: Infinite Warfare تقریبا زمان طولانی می‌گذرد و ما تا کنون اطلاعات و تریلرهای زیادی از بخش تک‌نفره‌ی آن و جزییات برخی مراحل و مواردی از این دست مشاهده کرده‌ایم. اما تا این لحظه هیچ تریلر یا ویدیویی از بخش محبوب چندنفره‌ی آن منتشر نشده است. معمولا تمامی بازی‌های سری Call of Duty دارای بخش تک‌نفره‌ی مهیج و محبوبی هستند، اما بخش اصلی که می‌تواند ساختار و محبوبیت اصلی یک بازی از این سری را شکل دهد، بدون شک بخش چندنفره‌ی آن است. مطلع باشید که قرار است در روز جمعه‌ی پیش‌رو اولین ویدیو از این بخش را در بازی Call Of Duty: Infinite Warfare مشاهده کنیم.

این ویدیو در رویداد موسوم به «Call of Duty XP» در تاریخ ۱۲ شهریور ماه (۲ ماه سپتامبر) در ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ی صبح به وقت تهران خواهد بود که می‌توانید آن را بصورت زنده در کانال توییچ این بازی تماشا کنید. به غیر از بخش چندنفره، احتمالا اطلاعات جدیدی نیز از بخش‌های دیگر بازی بدست خواهیم آورد. علاوه بر موارد ذکر شده، در این رویداد اطلاعات جدیدی نیز از نسخه‌ی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare منتشر خواهد شد. این نسخه قرار است شامل ۱۰ نقشه‌‌ از بخش چندنفره‌ی نسخه‌ی اصلی، که به طرز چشمگیری جلوه‌های بصری آن بهبود داده شده، باشد. تاریخ انتشار بازی Call Of Duty: Infinite Warfare در ۱۴ آبان ماه (۴ ماه نوامبر) و برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده