نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

Pokemon Go بروز شد؛ سازنده بازی وعده از تغییراتی هیجان انگیز می‌دهد

آپدیت Pokemon Go، با نسخه‌ی 1.9.0 برای iOS و 0.39.0 برای اندروید، با بهینه‌سازی‌ها و تغییراتی کوچک منتشر شد.

نیانتیک لبز، سازنده‌ی Pokemon Go، بروزرسانی جدید این بازی را منتشر کرد. این بروزرسانی ضمن رفع کردن باگ‌های جزئی، یکی-دو قابلیت تازه را به بازی اضافه می‌کند و زمینه را برای پشتیبانی بهتر از گجت پوشیدنی Pokemon Go Plus فراهم می‌سازد.

آپدیت فوق این تغییرات را در پوکمون گو اعمال می‌کند:

  • محل گیر افتادن پوکمون‌ها (Capture location): موقعیت مکان‌هایی که پوکمون‌ها در آن‌ها توسط بازیکن گرفتار شده‌اند از این پس در صفحه‌ی اطلاعات آن‌ها به نمایش درمی‌آید
  • پوکمون گو پلاس و عود (Incense): مربی‌ها می‌توانند از طریق وسیله‌ی جانبی پوکمون گو پلاس از عودهای درون بازی، برای جذب کردن پوکمون‌ها، استفاده کنند
  • تعدادی از باگ‌های جزئی رفع شده است

نیانتیک لبز در کنار انتشار این بروزرسانی به طرفداران‌اش وعده داد که «به‌زودی قابلیت‌ها و تغییرات هیجان‌انگیزی» را به دنیای پوکمون گو می‌آورد؛ ولی از این تغییرات جدید نامی نبرد. این استودیو اخیراً سیستم رفاقتی یا همیاری (Buddy System) را به بازی موبایل‌اش اضافه کرده است؛ قابلیتی که به بازیکنان امکان می‌دهد تا یک پوکمون را به‌عنوان همراه دائمی‌شان انتخاب کنند.

سازنده‌ی پوکمون گو به‌تازگی از احتمال اضافه شدن نبردهای یک-به-یک به بازی صحبت کرده بود که این می‌تواند یکی از همان قابلیت‌هایی باشد که قرار است به‌زودی در بازی ببینیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده