نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

انتشار بروزرسانی سیستم رفاقتی Pokemon GO آغاز شد

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازی Pokemon GO به زودی یک بروزرسانی دریافت می‌کند که Buddy System را به بازی اضافه می‌کند. حال انتشار این بروزرسانی آغاز شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی پوکمون گو از زمان انتشارش بروزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است. چندی پیش، خبری منتشر شد که نیانتیک، استودیو سازنده بازی، قصد دارد با یک بروزرسانی، به بازی یک سیستم رفاقتی اضافه کند. روز گذشته، انتشار این بروزرسانی برروی دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید برروی گوگل پلی و اپل اپ‌استور آغاز شده است. 

سیستم رفاقتی یا Buddy System به مربیان این اجازه را می‌دهد که یک پوکمون را به عنوان همراه انتخاب کنند تا آنها را همراهی کنند. پوکمون همراه گیمر، در فواصل مختلف به گیمر آب‌نبات‌هایی می‌دهد. اما این تنها ویژگی نیست که با این آپدیت جدید به بازی اضافه می‌شود و این بروزرسانی جدید تعدادی ویژگی امنیتی نیز به بازی می‌کند.

با این بروزرسانی بازی Pokemon GO دیگر از دستگاه‌های اندروید روت شده و دستگاه‌های iOS که جیلبرک شده‌اند پشتیبانی نمی‌کند. Niantic حتی به گیمرهایی که بازی را برروی این دستگاه‌ها نصب دارند، اجازه اجرای بازی را نمی‌دهد. با این حال برخی از گیمرها، راه‌هایی را برای دور زدن این محدودیت پیدا کرده‌اند. نیانتیک این اقدام را برای از بین بردن بات‌هایی که برای بازی ساخته شده بود، انجام داده است. 

سیستم رفاقتی جدید بازی باعث می‌شود پوکمون‌ها سریع‌تر تکامل پیدا کنند و قدرتمندتر شوند. همچنین بروزرسانی جدید باعث می‌شود که مشکلات هنگ کردن بازی کمتر شود. 

انتشار این بروزرسانی از روز گذشته آغاز شده است و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که به زودی این بروزرسانی را دریافت کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده