// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

احتمال اضافه شدن نبردهای یک به یک به بازی Pokemon Go

جان هنک، مدیرعامل نیانتیک لبز در مصاحبه با وب‌سایت Tech Crunch اعلام کرده است که نبردهای یک‌به‌یک از ویژگی‌هایی است که احتمالا در آینده به بازی Pokemon Go اضافه خواهد شد.

پوکمون گو یکی از برترین بازی‌های موبایل تمام دوران بوده و در عمر چهار ماهه خود توانسته است موفقیت‌های متعددی را بدست آورد. این بازی به واسطه ارائه بروز‌رسانی‌ها، همواره در حال بهتر شدن و به تکامل رسیدن است. حال جان هنک، مدیر‌عامل نیانتیک لبز در مصاحبه با وب‌سایت Tech Crunch، خبر از اضافه شدن احتمالی ویژگی نبردهای یک‌به‌یک بین بازیکنان داده است که بدون شک لذت تجربه بازی را دو‌چندان خواهد کرد. وی در این باره گفته است:

من پسری ۱۰ ساله دارم. او به عنوان متخصص امور مربوط به پوکمون در کنار من حضور داشته و ما با هم بازی می‌کنیم. خواسته پسرم این است که بتواند با دوستانش در بازی Pokemon Go مبارزه کند. نبردهای بین بازیکنان ویژگی است که بحث‌های زیادی بر سر آن داشته‌ایم. احتمالا در آینده این ویژگی به بازی اضافه شود.

جان هنک در ادامه صحبت‌هایش به ویژگی تبادل در بازی Pokemon Go اشاره می‌کند. وی این ویژگی را که پیش از این تایید شده بود به عنوان یکی از «عناصر اصلی» توصیف می‌کند و در مصاحبه با Business Insider اشاره کرده بود که ویژگی تبادل، بازیکنان را به تعامل با دیگران در بازی و در زندگی واقعی تشویق می‌کند که این امر بسیار برای نیانتیک لبز و پوکمون گو اهمیت دارد. صحبت‌های جان هنک به معنای اضافه شدن قطعی نبردهای یک‌به‌یک به بازی Pokemon Go نبوده و همچنان زمان اضافه شدن سیستم تبادل به این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از انتشار جدید‌ترین بروز‌رسانی بازی Pokemon Go که به واسطه آن سیستم رفاقتی (Buddy System) به بازی اضافه شده و برخی اشکالات مربوط به انیمیشن‌ها و شبکه رفع می‌شود، چند روزی می‌گذرد. کارکرد سیستم رفاقتی به این صورت است که با انتخاب یک پوکمون و طی کردن مسافت‌های معین، آب‌نبات‌هایی دریافت می‌کنید. نیناتیک لبز به منظور ساده‌تر کردن تجربه بازی Pokemon Go، گجتی به نام پوکمون گو پلاس معرفی کرده است که با نزدیک شدن به PokeStop‌ها و پوکمون‌ها به شما اخطار می‌دهد. بر روی این گجت دکمه‌ای تعبیه شده که می‌توانید از آن برای گرفتن پوکمون‌هایی که پیش از این بدست آورده‌اید، استفاده کنید. برای گرفتن پوکمون‌های غیر‌تکراری لازم است که از طریق گوشی موبایل اقدام کنید.

دیگر پلتفرمی که میزبان Pokemon Go خواهد بود، اپل واچ است و احتمال دارد که این بازی برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده