نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم Justice League در لندن به پایان رسید

جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن، اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Justice League در شهر لندن به پایان رسیده است.

فیلمبرداری جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی به نام لیگ عدالت (Justice League) از ماه آوریل امسال در لندن آغاز شد، اما اکنون فیلمبرداری این فیلم در این شهر به پایان رسیده است. جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن در فیلم Justice League، با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود، پایان فیلمبرداری این فیلم را به تیم سازنده و بازیگران تبریک گفت و همچنین بابت حضور نداشتن در جشن پایان فیلمبرداری عذرخواهی کرد. او در اینستاگرام خود نوشته است:

من از تمام کسانی که بسیار سخت در زمان فیلمبرداری فیلم Justice League کار و تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنم. امشب جشن پایان فیلمبرداری است، من از تمام بازیگران و اعضای تیم تولید بسیار تشکر می‌کنم و من همه شما را دوست دارم. من در زندگی خود هیچوقت یک مهمانی را که برای پایان فیلمبرداری گرفته می‌شود از دست نمی‌دهم و همه شما می‌دانید که من طرفدار خوراکی‌های خوشمزه هستم. متاسفانه من در حال آماده شدن برای سفر به شمال هستم. کسانی اینجا حضور دارند که به من اجازه نمی‌دهند که به پایین بیایم و در جشن و مهمانی حضور داشته باشم. دوشنبه همه شما را دوباره می‌بینم.

طبق صحبت‌های موموآ، تولید و فیلمبرداری فیلم Justice League به صورت کامل به پایان نرسیده است و برخی از تصاویر دیگر آن طی این هفته در مکان‌های مختلف قرار است فیلمبرداری شوند. هفته گذشته زک اسنایدر، کارگردان فیلم Justice League، با انتشار تصویری در تویتر شخصی خود از حضور شخصیت دث‌استروک (Deathstroke) در این فیلم ابر قهرمانی خبر داد. دث‌استروک در حال حاضر به عنوان شخصیت شرور و اصلی فیلم بتمن (The Batman) توسط بن افلک معرفی شده است که نقش آن را قرار است جو مانگالینو بازی کند، اما در تصویر منتشر شده، اسنایدر را در حال کار بر روی استوری برد (فیلمنامه مصور) فیلم Justice League نشان می‌دهد و با کمی دقت در این تصویر و شخصیت‌های حاضر در آن، می‌توان تصویر یک شخصیت با چشم بند اسلید ویلسون ملقب به دث‌استروک، را مشاهده کرد.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده