نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

NBA 2K21 بیش از ۱۲۰ گیگابایت از حافظه ایکس باکس سری ایکس و اس را اشغال می‌کند

براساس اطلاعات جدیدی که از نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس بازی NBA 2K21 منتشر شده، حجم فایل‌های این بازی به بیش از ۱۲۰ گیگابایت می‌رسد.

توسعه‌دهندگان استودیوی ویژوال کانسپت، بازی NBA 2K21 را برای کنسول‌های نسل جدید ارتقاء می‌دهند. اما نکته جالب توجهی که وجود دارد، این است که این ارتقاء تنها به بهبود جلوه‌های گرافیکی و پیشرفت عملکرد بازی محدود نمی‌شود؛ بلکه قرار است ویژگی‌های کاملاً جدیدی به آن افزوده شود. محتوایی که ظاهراً حجم بازی را به شدت افزایش داده و بخش قابل توجهی حافظه کنسول را اشغال خواهد کرد.

براساس اطلاعاتی که توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده، صفحه فروش NBA 2K21 در فروشگاه ایکس باکس حجم مورد نیاز برای دانلود این بازی روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را ۱۲۱.۷ گیگابایت اعلام کرده است. این مقدار تحت هر شرایطی زیاد به نظر می‌رسد به خصوص وقتی درباره حافظه محدود و ۳۶۴ گیگابایتی ایکس باکس سری اس صحبت می‌کنیم.

حجم 120 گیگابایتی بازی NBA 2K21 روی ایکس باکس سری ایکس واس

البته این اولین بازی نسل نهم کنسول‌های بازی نیست که با حجم بالای خود طرفداران را شگفت زده می‌کند؛ به عنوان مثال بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز دیگر از عناوین مورد انتظار است که روی PS5 و کنسول‌های ایکس باکس حدود ۱۳۰ گیگابایت حجم خواهد داشت. جالب اینجاست که نسخه کامل این بازی روی پی سی در شرایطی که با کیفیت Ultra اجرا شود، ۲۵۰ گیگابایت از حافظه سیستم را به خود اختصاص خواهد داد.

بازی NBA 2K21 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی قابل دریافت است. کاربران پلتفرم استریمینگ گوگل استیدیا نیز می‌توانند از این بازی استفاده کنند. براساس اعلام  قبلی 2K Games، این بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای Xbox Series X/S و دو روز بعد برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

2K اخیراً بزرگترین بسته الحاقی جدید NBA 2K21 را در قالب حالت The City برای کنسوب‌های نسل بعد معرفی کرد. این آپدیت به صورت انحصاری برای کنسول‌های جدید عرضه شده و یک شهر بزرگ و کامل به بازی اضافه می‌شود که می‌توان فعالیت‌های زیادی در آن انجام داد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده