// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

آپدیت جدید NBA 2K21 بخش محله‌ی بازی را به یک شهر بزرگ تبدیل می‌کند

در آپدیتی که قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر برای بازی NBA 2K21 به‌صورت انحصاری برای کنسول‎‌های نسل بعدی عرضه شود، یک شهر بزرگ و کامل به بازی اضافه می‌شود که می‌توان فعالیت‌های زیادی در آن انجام داد.

سازندگان بازی NBA 2K21 همین حالا هم ارتقا‌هایی را برای نسخه‌های نسل بعدی بازی تدارک دیده‌اند؛ از گیم‌پلی بهبود‌یافته گرفته تا معرفی بخش My Player برای لیگ بسکتبال زنان. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که موارد آپدیت قرار نیست به همین‌جا ختم شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز تیم سازنده‌ی بازی از 2K Sports اعلام کردند که قرار است بخش محله (Neighborhood) در بازی NBA 2K21 یک به‌روزرسانی دریافت کند. بخش محله که برای اولین‌بار به‌نام The Park در نسخه‌ی NBA 2K14 معرفی شده بود، امروزه به یکی از قسمت‌های مورد علاقه‌ی طرفداران این مجموعه‌ی ورزشی تبدیل شده است. حال با ورود به نسل جدید کنسول‌های بازی، سازندگان قصد دارند با افزایش سروسام‌آور اندازه‌ی بخش محله، آن را به یک شهر بزرگ تبدیل کنند. شما می‌توانید تریلر این شهر را درادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

شهر NBA 2K21 بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسد و همان‌طور که در تریلر مشخص است، ساختمان‌ها و مناطق زیادی برای گشت‌و‌گذار وجود دارند؛ از محله‌ی Rookieville گرفته تا مرکز برگزاری رویدادهای شهر. درکنار این موارد، سازندگان NPC‌هایی را در سطح شهر طراحی کرده‌اند که به شما برای انجام کاری مأموریت می‌دهند و این موضوع می‌تواند به گیم‌پلی شهر درون بازی کمی جنبه‌ی نقش‌آفرینی بدهد. احتمالا طرفداران مشتاق هستند که این مورد را هفته‌ی بعد که این آپدیت منتشر می‌شود، امتحان کنند.

همچنین قرار است جناح‌های مختلف به بازی NBA 2K21 برگردند که شامل چهار گروه مختلف می‌شوند و بازیکن می‌تواند در طول تلاش برای دستیابی به جایگاه بالایی در بسکتبال شهر، به آن‌ها ملحق شود. هر کدام از این جناح‌ها محله خود را دارند و شما برای تمرین باید به آن‌جا بروید. همچنین اگر بین هم‌گروهی‌های خود به‌اندازه‌ی کافی محبوب شوید، تبدیل به شهردار آن منطقه خواهید شد.

بعد از شهردار شدن قادر خواهید بود که تصمیم بگیرید برای مثال، طراحی یونیفرم بازیکنان آن محله یا زمین بسکتبال تیم شما چگونه باشند. علاوه‌بر این‌ها، می‌توانید فهرستی شخصی‌سازی‌شده از آهنگ‌های بازی را برای گروه خود بسازید. این نکته را هم درنظر بگیرید که جایگاه شما به‌عنوان شهردار یک محله دائمی نیست و باید هر ۶ هفته یک‌بار برای به‌دست آوردن رای اعضای دیگر گروه‌تان تلاش کنید تا بتوانید در قدرت بمانید.

اطلاعات زیادی از فعالیت‌های درون شهر بازی وجود دارند که خوشبختانه 2K Sports طی پستی در وب‌سایت رسمی بازی درباره‌ی جزئیات مواردی که هفته‌ی بعد قرار است در آپدیت «شهر» به NBA 2K21 اضافه شوند، توضیح داده است. بازی NBA 2K21 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دردسترس است. این درحالی است که نسخه‌ها‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) و پلی استیشن 5 آن در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه خواهند شد. گفتنی است که این آپدیت به‌صورت انحصاری برای نسخه‌های کنسول‌های نسل بعد منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده