نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۰

Madden 21 برای ایکس باکس سری ایکس بهینه سازی خواهد شد

براساس تصاویری که در رویداد Inside Xbox به عنوان اولین بخش از برنامه‌های Xbox 20/20 به نمایش گذاشته شد، بازی Madden 21 با گرافیک ارتقاء یافته برای ایکس باکس سری ایکس نیز منتشر خواهد شد. قابلیت اسمارت دلیوری برای این بازی تأیید شد.

بعد از اعلام پاتریک ماهومس (Patrick Mahomes) قهرمان مسابقات سوپربول (Superbowl)، اولین تصاویر از گیم پلی بازی Madden که EA برای ایکس باکس سری ایکس بهینه سازی کرده در خلال اولین رویداد ویدیویی Xbox 20/20 به نمایش گذاشته شد. بنابراین این بازی را در نسل جدید کنسول‌های بازی نیز خواهیم دید.

تصاویر نمایش داده شده بسیار کوتاه بوده و تنها به نمایش چند بازیکن از نمای بسته‌ی دوربین بسنده می‌کند. اما می‌توان گفت که این تصاویر مربوط به Madden بوده و شبیه سازی واقع گرایانه‌ای از فوتبال آمریکایی به نظر می‌رسد.

Madden 21

Mahomes بعد از نمایش تریلر دوباره حاضر شده و وعده انتشار اخبار تکمیلی را توسط الکترونیک آرتز به هواداران داد. ضمن این که مشخص اگر شما این بازی را برای ایکس باکس وان خریداری کنید، نسخه رایگان آن را برای ایکس باکس سری ایکس نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین Madden 21 نیز به یکی دیگر از بازی‌های اسمارت دلیوری ایکس باکس (Smart Delivery) تبدیل می‌شود. البته ظاهراً EA روش اختصاصی خود را در این برنامه اجرا خواهد کرد؛ اما کارکرد کلی آن یکسان بوده و شما با خرید آن در نسل فعلی، نسخه نسل نهمی آن را نیز دریافت خواهید کرد.

به احتمال زیاد در ماه ژوئن، اخبار بیشتری از Madden را دریافت خواهیم کرد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده