// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۶

FIFA 21 به همراه Madden NFL 21 و NHL 21 برای عرضه در سال 2020 تایید شد

الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که در سال جاری FIFA 21 ،Madden NFL 21 و NHL 21 عرضه خواهند شد. 

معمولا با نزدیک شدن به فصل تابستان، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نسخه جدید بازی‌های ورزشی خود را معرفی می‌کند. بااین‌حال، با شرایط فعلی و قرنطینه، بعضی از کاربران احتمال می‌دادن که الکترونیک آرتز در زمان دیرتری بازی‌های خود را معرفی کند یا شاید نسخه جدید آن‌ها فعلا تایید نشوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود نسخه‌های جدید FIFA 21 (فیفا 21)، Madden NFL 21 و NHL 21 را تایید کرده است. همچنین اعلام شده است که بازی‌های ذکر شده در سال جاری هم عرضه می‌شوند. جدا از این موارد، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که نسخه جدید یکی دیگر از بازی‌های ورزشی آن‌ها هم در دست ساخت است، اما اسمی از آن‌ برده نشده است. احتمال دارد در رویداد EA Play 2020 شاهد معرفی نسخه جدید UFC 2021 هم باشیم.

در انتها، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که یک بازی ریمستر از یک مجموعه محبوب هم در دست ساخت دارد که کاربران بارها خواهان ریمستر شدن آن شده بودند. همچنین چهار بازی از EA Partners هم عرضه خواهد شد. به‌عبارتی الکترونیک آرتز سال شلوغی را پیش روی دارد. البته بد نیست اشاره کنم که الکترونیک آرتز برنامه‌هایی برای پشتیبانی از Smart Delivery روی ایکس باکس سری ایکس هم دارد تا بعضی از بازی‌های خریداری شده این شرکت روی ایکس باکس وان، با بهترین کیفیت ممکن و به‌صورت رایگان روی ایکس‌باکس سری ایکس هم قابل اجرا باشند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده