نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

ویژه برنامه ریلود: بازی ترسناک Visage

در ویژه برنامه ریلود، سراغ بازی ترسناک Visage محصول استودیو SadSquare که به تازگی نسخه کامل آن منتشر شده است رفتیم. با این قسمت ویژه همراه ما باشید.

از معرفی دموی کوتاه P.T در جریان نمایشگاه گیمز‌کام ۲۰۱۴ شش سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد دیگر کم‌کم باید تجربه این بازی ترسناک که قرار بود با همکاری هیدئو کوجیما و گیرمو دلتوروی کارگردان ساخته شود را برای همیشه فراموش کنیم. درست است که ساخت نسخه کامل این بازی برای همیشه کنسل شده، اما همان دموی کوتاه منتشر شده از این بازی نیز تاثیر بسیاری از خود در صنعت گیم برجای گذاشته است؛ تا جایی که بازی‌سازان بسیاری سعی کرده‌اند با الهام از همین دموی کوتاه، محصولی مشابه با حال و هوای منحصر به فرد P.T بسازند. یکی از معروف ترین این عناوین بازی Visage، محصول استودیو مستقل Sad Square‌ است. اعضای این استودیو کوچک که در کبک کانادا واقع شده، بازی خود را اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی می‌‌کنند و برای تامین هزینه‌ی ساخت بازی نیز کمپینی در سایت کیک‌استارتر راه‌اندازی می‌کنند. با موفقیت این کمپین در جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز، سازندگان وعده انتشار این بازی را برای سال ۲۰۱۸ به علاقمندان می‌دهند. هرچند با رسیدن به سال ۲۰۱۸ گویا کار ساخت بازی به اتمام نمی‌رسد و به همین دلیل، سازندگان تنها یک فصل از این بازی چهار فصله را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهند. سال ۲۰۱۹ هم فرا می‌رسد و هنوز خبری از نسخه کامل بازی نبود. این‌گونه می‌شود که فصل دوم بازی نیز در دسترس قرار می‌گیرد و انتشار نسخه کامل بازی بازهم به سال آینده موکول می‌شود.

با رسیدن به اکتبر سال ۲۰۲۰، بالاخره انتظار طرفداران به پایان می‌رسد و نسخه کامل بازی Visage که از چهار فصل مجزا تشکیل شده است، منتشر می‌شود. سازندگان وعده انتشار بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و نیز پی‌سی را به طرفداران داده بودند، حال آن‌که فعلاً خبری از نسخه کنسولی بازی در دسترس نیست. حال به همین مناسبت تصمیم گرفتیم در این ماه ترسناک از سال، جدیدترین قسمت از برنامه ریلود را به معرفی یک بخش از این بازی اختصاص دهیم. این شما و این هم ویژه برنامه ترسناک ریلود!

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده