نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹

اطلاعات مجله OPM از جهان و داستان Ghost of Tsushima احتمالا نادرست هستند

مجله رسمی پلی‌استیشن اعلام کرده است که برخی از اطلاعات منتشر شده توسط آن‌ها در مورد جهان و داستان بازی Ghost of Tsushima ممکت است نامعتبر باشند.

بازی Ghost of Tsushima یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4 و از معدود بازی‌هایی است که با وجود گسترش ویروس کرونا، همچنان تاریخ عرضه‌ی مشخصی دارد. به همین دلیل، در چند وقت گذشته اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر شده‌اند و انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده نیز این روند ادامه دار باشد و شاهد عرضه‌ی تریلر و اطلاعات بیشتری از بازی باشیم. اخیرا مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن (OPM) مقاله‌ای را در مورد این بازی منتشر کرده است که در آن به نکات جالبی در مورد داستان و جزییات گیم‌پلی بازی، ساخته‌ی استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) پرداخته است اما طبق آخرین اخبار بازی، این مجله اعلام کرده است که برخی از اطلاعاتی که آن‌ها از بازی منتشر کرده‌اند ممکن است نادرست باشند. 

مجله رسمی پلی‌استیشن اخیرا حساب کاربری توییتر خود را برای شفاف‌سازی برخی از نکات به‌کار رفته در مقاله‌ی اخیر خود در مورد بازی Ghost of Tsushima انتخاب کرده است و در رشته‌ توییتی توضیح داده است که برخی از اطلاعات موجود در این مقالات از مصاحبه‌های قدیمی سازندگان در سال ۲۰۱۸ گزینش شده‌اند و مربوط می‌شوند به زمانی‌که سونی و ساکرپانچ تریلر بازی را منتشر کردند و از آن زمان تاکنون هیچ‌کدام از این دو شرکت اطلاعات تازه و جدیدی را در مورد داستان بازی به اشتراک نگذاشته‌اند. 

با اینکه این مجله به‌طور مستقیم اعلام نکرده است که اطلاعات موجود در مقالات خود نامعتبر هستند اما با این بیانیه‌ می‌توان کمی سطح توقع خود را پایین آورد و چندان از آن‌ها مطمئن نبود. مخصوصا به ویژگی‌هایی که سونی یا ساکرپانچ آن‌ها را تایید نکرده‌اند همچنان می‌توان شک داشت. به‌عنوان مثال احتمال دارد که نداشتن نقاط مشخص شده در نقشه (Waypoint) برای رفتن از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر نادرست باشد. مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن در حساب کاربری توییتر خود اینگونه نوشته است: 

ما از عدم صحت برخی از نکات مقاله‌ی بازی Ghost of Tsushima در مجله‌ی ماه مارس ۲۰۲۰ آگاهی داریم. این دو مقاله براساس مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۸ و مقالات و تریلر‌ها رسمی قبلی نوشته و هر دو مقاله بدون مشارکت سونی یا استودیو ساکرپانچ چاپ شده‌اند. ما بابت هرگونه سردرگمی ایجاد شده پوزش می‌خواهیم.

Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima قرار است تا در تاریخ ۲۷ ماه ژوئن (۶ تیر) به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر تأخیر خوردن بازی تا ۱۱ مرداد به‌گوش رسیدند که البته نه سونی و نه استودیو ساکرپانچ به آن واکنشی نشان نداده‌اند. 

نظر شما در مورد اطلاعات منتشر شده از بازی چیست؟ به نظر شما کدام‌یک از اطلاعات عرضه شده از بازی درنهایت غلط از آب در خواهند آمد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده