نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

شعبه کانادا فروشگاه پلی استیشن تاریخ انتشار تازه‌ای را برای Ghost of Tsushima ثبت کرد

تازه‌ترین اطلاعات ثبت‌شده در صفحه‌ی شعبه‌ی کانادای فروشگاه پلی استیشن، تاریخ انتشار ۱۱ مرداد را برای بازی Ghost of Tsushima درنظر گرفته‌ و گویا خبر تاخیر در انتشار بازی، به‌زودی رنگ‌وبوی رسمی به خود بگیرد.

مدتی می‌شود که شاهد باز شدن پای ویروس کرونا به دنیای بازی‌های ویدیویی و در نتیجه‌ی آن، ایجاد شدن تاخیرهایی ناامیدکننده در عرضه‌ی بازی‌های مورد انتظار هستیم. بدون ذره‌ای شک، پرسروصداترین خبر ممکن پیرامون این موضوع، تاخیر در تاریخ عرضه‌ی بازی  The Last of Us Part 2 بود. تاخیری که عرضه‌ی بازی را به زمانی کاملا نامشخص موکول کرد. صدالبته که طبق فهرست شعبه‌ی ایتالیا فروشگاه آمازون، این بازی در تاریخ ۶ تیر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اگر فهرست جدید آمازون صحت داشته باشد، می‌توان نتیجه گرفت که The Last of Us Part 2 در روز انتشار بازی Ghost of Tsushima عرضه خواهد شد. حالا اینجا مثل زمانی که کرونا باعث تاخیر انتشار TLOU 2 شد، می‌توانیم از خودمان بپرسیم که چه به سر تاریخ عرضه‌ی Ghost of Tsushima خواهد آمد؟

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات جدیدی که در صفحه‌ی شعبه‌ی کانادای فروشگاه پلی استیشن ثبت و توسط علاقه‌مندان کشف شده است، ساخته‌ی جدید استودیو ساکرپانچ، بازی Ghost of Tsushima، که بیش از ۶ سال بعد از آخرین مخلوق این استودیو قرار است منتشر شود، در تاریخ ۱ آگست (۱۱ مرداد)، با تاخیری حدودا یک ماهه در دسترس قرار خواهد گرفت. صفحه‌ی اصلی بلاگ پلی استیشن که حالا دوباره‌ همان تاریخ ۲۶ جوئن را به عنوان تاریخ انتشار گوست آو سوشیما در نظر گرفته، برای مدتی، روز ۱ آگست را به عنوان موعد عرضه‌ی بازی به بازدیدکنندگان خود نمایش داد.

بازی گوست آو سوشیما - Ghost of Tsushima

در این لحظه و با توجه به اطلاعات رسمی، می‌دانیم که پروسه‌ی تولید The Last of Us Part 2 تقریبا به پایان رسیده و طبق نحوه‌ی بازاریابی و سابقه‌ی استودیو ساکرپانچ، انتظار می‌رفت که بازی برای عرضه‌ در تاریخ ۱ تیر کاملا آماده باشد. برای اینکه بدانیم آیا قرار است The Last of Us Part 2 در موعد انتشار Ghost of Tsushima عرضه شود و بازی ساکرپانچ در تاریخی دیگر وارد بازار خواهد شد، باید صبر کنیم و منتظر اعلامیه‌ی رسمیه ناتی‌داگ یا ساکرپانچ بمانیم. عرضه‌ی TLOU Part 2 در ۶ تیر و GoT در روز ۱۱ مرداد، به‌ این معنی است که این ۲ بازی همانطور که قبل از تاخیرهای پیش‌آمده برنامه‌ریزی شده بود، با فاصله‌ای کمتر از دو ماه در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار خواهند گرفت. انتقال برنامه‌ی عرضه‌ی این دو بازی به فصل تابستان، با توجه به وضعیت حال حاضر دنیا، حرکتی منطقی از سوی سونی است. این خبر فعلا در حد شایعه است و همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سونی بازهم تاریخ انتشار بازی در فروشگاه کانادای پلی‌استیشن را به حالت عادی برگردانده است و برای روشن شدن آن، باید منتظر اعلامیه‌های رسمی بمانیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده