// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

مرحله اصلی اولین مسابقات Major سال ۲۰۱۹ بازی CS:GO از امروز شروع می‌شود

۱۶ تیم نهایی مسابقات IEM Katowice 2019 از امروز با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند تا قهرمان جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص کنند.

به تازگی هشت تیم نهایی مرحله اصلی مسابقات IEM Katowice 2019 مشخص شدند. لیست ۱۶ تیم برتر جهان برای شروع اولین مرحله مسابقات تکمیل شد. بهترین تیم‌های کانتر استرایک جهان از امروز با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا قهرمان جهان را مشخص کنند. این اولین مسابقات (مجیور) Major سال ۲۰۱۹ است که با مجموع جوایز یک میلیون دلار در لهستان برگزار خواهد شد.

مرحله مقدماتی مسابقات پنج روز به طول انجامید و نهایتا هشت تیم برتر توانستند جواز حضور در مرحله اصلی را به‌دست آورند. نکته قابل توجه در مورد مرحله قبلی حذف شدن تیم Fnatic، قهرمان فصل قبلی مسابقات IEM Katowice بود که در روز چهارم قطعی شد. این تیم بعد از باخت در مقابل تیم‌های VG، Winstrike و G2 به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در بازی CS:GO از دور مسابقات حذف شد. در این بین دو تیم NRG و Renegades با درخشش در مرحله مقدماتی و بدون حتی یک باخت در سیدهای نهم و دهم مرحله اصلی مسابقات قرار گرفتند که همین موضوع باعث افزایش شانس صعود این دو تیم به مراحل بالاتر مرحله اصلی مسابقات می‌شود.

IEM Katowice 2019 csgo esports

در نهایت هشت تیم NRG، Renegades، ENCE، Vitality، AVANGAR،‌ NiP، C9 و G2 با کسب سه برد در مرحله مقدماتی، به مرحله اصلی مسابقات راه پیدا کردند. این در حالی است که هشت تیم دیگر رویداد IEM Katowice 2019 که به صورت مستقیم به مرحله اصلی دعوت شده‌اند، تیم‌های برتر مسابقات هستند. این تیم‌ها در میجور قبلی که با نام FACEIT Major 2018 شناخته می‌شود، عملکرد بسیار عالی داشتند.

مرحله اول مسابقات مانند بخش مقدماتی به در قالب فرمت سوئیسی برگزار خواهد شد. در این فرمت هر تیمی که بتواند سه برد از مجموع پنج بازی خود کسب کند، به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند. در سمت دیگر، تیم‌هایی که سه بار ببازند نیز از دور مسابقات حذف خواهند شد. مرحله سوئیسی رویداد IEM Katowice به مدت پنج روز پیگیری می‌شود و در نهایت هشت تیم برتر مرحله به بخش حذفی مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

IEM Katowice 2019 csgo esports

بازی‌های راند اول و دوم مرحله سوئیسی مسابقات به صورت best-of-one برگزار خواهند شد و از روز سوم بازی‌ها به صورت best-of-three ادامه خواهد داشت. اولین راند بازی‌ها از امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود و تمامی تیم‌ها بایستی با رقبای تعیین شده خود در مرحله اول روبه‌رو شوند.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های رویداد می‌توانند با مراجعه به دو کانال‌ ESL-A و ESL-B روی پلتفرم توییچ، تمامی اتفاقات مربوط به مرحله مقدماتی را دنبال کنند. در صورتی که قادر به دیدن بازی‌ها در زمان پخش زنده نیستید، می‌توانید با مراجعه به آرشیو بازی‌های هر کانال به راحتی بازی مورد نظر خود را بیابید و از دیدن آن لذت ببرید.

ESL Arena Katowice esports

زمان بازی‌های راند اول به وقت تهران

تیم اولساعت بازیتیم دوم
RNG۱۵:۳۰ENCE
Vitality۱۵:۳۰BIG
G2۱۶:۴۰Na'Vi
HR۱۶:۴۰FaZe
NiP۱۷:۵۰NRG
AVANGAR۱۷:۵۰Liquid
C9۱۹:۰۰MIBR
CoL۱۹:۰۰Astralis

رویداد IEM Katowice اولین چالش مهم بهترین تیم‌های Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ است که قطعا با حضور بهترین تیم‌های فصل برگزار می‌شود. سال گذشته تیم Astralis به عنوان بهترین تیم سال ۲۰۱۸ در بازی کانتر استرایک معرفی شد و سال جدید میلادی را بدون تغییر در لیست بازیکنانش شروع کرده است و در مسابقات فعلی نیز به عنوان تنها تیمی که در سید اول مسابقات قرار می‌گیرد، معرفی شده است. فقط زمان می‌تواند اثبات کند که آیا تیم استرالیس هنوز هم لیاقت صدرنشینی رنکینگ بازی CS:GO را دارد یا خیر.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده