// پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Hogwarts Legacy | از مبارزه با جادوی سیاه تا گرفتن تک شاخ

هاگوارتز لگسی همان بازی قابل‌توجه و لذت‌بخشی از آب درآمد که طرفدارهای هری پاتر می‌خواستند. در نیم نگاه جدید زومجی به بخش‌های مختلف این ساخته‌ی استودیو آوالانچ سافتور سر می‌زنیم.

وقتی اولین تریلر بازی Hogwarts Legacy را دیدیم، خیلی‌ها هم هیجان‌زده شدند و هم نگران کیفیت محصول نهایی بودند. هرچه که گذشت و نمایش‌های بیشتری از راه رسیدند، آوالانچ سافتور تعداد بیشتری از گیمرها را امیدوار کرد؛ تا اینکه هاگوارتز لگسی به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ی این استودیو عرضه شد و در پلتفرم‌های مختلف به فروش بسیار خوبی رسید. تیم برند پورتکی گیمز و استودیو Avalanche Software از پس کارشان برآمدند. سازندگان هاگوارتز لگسی به عقیده‌ی بسیاری از گیمرها، بهترین بازی جهان هری پاتر تا امروز را تحویل طرفدارها داده‌اند.

دو هفته قبل در زومجی ویدیو اولین نگاه هاگوارتز لگسی شرکت وارنر با اجرای میثم خلیل‌زاده را تقدیم شما کردیم. حالا می‌توانید نیم‌نگاه بازی Hogwarts Legacy را به تماشا بنشینید که من و او در آن به سراغ انجام کارهای مختلف در هاگوارتز لگسی رفته‌ایم؛ تا با اسپویل بخش‌هایی از تجربه‌ی این ویدیوگیم بتوانیم نگاه کامل‌تری به دشمنان، محیط‌ها، موجودات، پازل‌ها و قدرت‌های جادویی مختلف از جمله افسون‌های نابخشودنی داشته باشیم. البته در ویدیو پیش رو هم قرار نیست جزئیاتی همچون پایان‌بندی داستان بازی را فاش کنیم.

اسپانسر نیم‌نگاه هاگوارتز لگسی شرکت پیشگامان است. در هر جای ایران حتی اگر مدام در حال جابه‌جایی هستید یا منزل‌تان خط تلفن ندارد، فقط یک قدم تا اینترنت پرسرعت ۸۰ مگ پیشگامان فاصله دارید. برای مشاهده سرویس‌های جشنواره پیشگامان کلیک کنید.

لطفا ویدیو را برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

شما می‌توانید بررسی بازی Hogwarts Legacy را در زومجی بخوانید. اگر هاگوارتز لگسی را تجربه کرده‌اید، حتما نظرتان درباره‌ی اثر را با ما به اشتراک بگذارید. راستی شخصیت شما عضو کدوم گروه مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز است؟ چه‌قدر برای شکست دادن دشمنان از طلسم‌های نابخشودنی استفاده می‌کنید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده