// چهار شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۹

اولین نگاه به بازی Hogwarts Legacy | نبرد جادویی برای پاترهدها

بازی هاگوارتز لگسی جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ بالاخره رسمی عرضه می‌شود، ما هم فرصتی پیدا کردیم تا بازی را زودتر از زمان عرضه تجربه کنیم. 

بازی هاگوارتز لگسی محصول شرکت آوالانچ و پورت کی‌ گیمز از زمان عرضه مورد توجه پاترهدهای زیادی قرار گرفته است. داستان بازی پیرامون پسر یا دختر سال پنجمی روایت می‌شود که با تاخیر چندساله وارد هاگوارتز می‌شود. باتوجه به اعلام سازندگان، زمان بازی در دهه ۱۸۹۰ میلادی روایت می‌شود. این درحالی است که داستان مجموعه هری پاتر و موجودات شگفت‌انگیز در بازه‌ی زمانی ۱۹۲۶ تا ۲۰۱۰ میلادی جریان دارد. 

با ورود شخصیت اصلی به هاگوارتز او بیشتر به حضور جادویی باستانی پی می‌برد که تنها خودش قادر به دیدن آن است. بازی در کنار هاگوارتز بازیکنان را به هاگزمید و جنگل ممنوعه نیز می‌برد و در ابتدای بازی نیز دقایقی را در بانک جادویی گرینگوتز سپری می‌کنیم. در این ویدیو ابتدای بازی را تجربه‌ کرده‌ام و در کنار شخصی سازی کاراکتر از ویژگی‌های گیم‌پلی هاگوارتز لگسی صحبت می‌کنم. 

اسپانسر ویدیوی اولین نگاه به بازی هاگوارتز لگسی، فروشگاه فانتازیو است. شما می‌توانید محصولات متنوع هری پاتر را از این فروشگاه معتبر خریداری کنید. ردا، کلاه و شال، گیان مندریک، چوب‌دستی، زیورآلات، ماگ و کلی محصول جذاب دیگر از دنیای هری پاتر و سایر مجموعه‌های سینمایی و سرگرمی اکنون در فروشگاه فانتازیو در دسترس است. 

تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده