// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Stray

شرکت آناپورنا اینتراکتیو با انتشار بازی Stray به گیمرها اجازه داد که در قالب یک گربه‌ی بامزه مشغول گشت‌وگذار در آینده‌ای غم‌انگیز شوند. همراه نیم‌نگاه جدید زومجی باشید.

آثاری که خارج از فضای تولید بازی‌های AAA به وجود می‌آیند، گاهی می‌توانند با ایده‌ها و جذابیت‌های ویژه‌ی خود توجه بازیکن‌ها را جلب کنند. در عین حال مخاطب اگر تصمیم به بازی کردن یک ویدیوگیم بگیرد و سپس از نتیجه ناامید شود، جدی‌تر از حالت عادی سراغ اعلام نظر منفی خود می‌رود. اما زمانی‌که یک بازی مستقل یا AA هم بازیکن‌ها را جذب کند و هم از پس سرگرم کردن آن‌ها بربیاید، ناگهان می‌بینیم که نام آن روی زبان خیلی از گیمرها افتاده است.

Stray از همان ابتدا با انتخاب یک گربه به‌عنوان شخصیت اصلی و نمایش فضایی کنجکاوکننده برای مخاطب باعث شد که تعداد قابل توجهی از بازیکن‌ها بخواهند یک دور این بازی را تجربه کنند. پس چه‌قدر شیرین که اثر نام‌برده درنهایت واقعا لایق تجربه از آب درآمد؛ با بردن ما به محیط‌هایی که آینده‌ای تلخ را به تصویر می‌کشند. در بازی Stray، یک گربه آرام‌آرام جهانی عجیب را می‌شناسد که پر از ربات‌های هوشمند و موجودات خطرناک است.

زومجی در قسمت جدید برنامه ویدیویی نیم‌نگاه سراغ تجربه‌ی بخش‌هایی از چند مرحله‌ی متفاوت بازی Stray می‌رود؛ تا بدون اینکه روند کلی بازی به شکل مستقیم اسپویل شود، سیستم‌های گیم‌پلی و فضاسازی‌های گوناگون آن را ببینید.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده