// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Far Cry 6 | از آتش زدن مزرعه تا نوازش تمساح

زومجی در نیم نگاه Far Cry 6 حدودا ۴۰ دقیقه از تجربه این بازی یوبیسافت را به شما نشان می‌دهد؛ تا ببینید که گشت‌وگذار در جزیره‌ی یارا با یک تمساح برای نابود کردن دیکتاتور چه حس‌وحالی دارد.

اولین قسمت از سری بازی Far Cry در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد و بازی Far Cry 3، محصول سال ۲۰۱۲ میلادی توانست محوبیت و شناخته‌شدگی این مجموعه را شدیدا افزایش دهد. حالا شرکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ میلادی با بازی Far Cry 6 از راه رسید تا ما را به جزیره‌ی یارا ببرد؛ مکانی تحت تاثیر حکومت ظالمانه‌ی یک دیکتاتور به اسم آنتون کاستیو که جیانکارلو اسپوزیتو (گاس فرینگ در سریال Breaking Bad) نقش او را بازی می‌کند.

چند روز قبل بررسی بازی Far Cry 6 را در زومجی مطالعه یا تماشا کردید. اما حالا سراغ تجربه‌ی بخشی نه‌چندان بلند از این شوتر اول شخص جهان-باز روی کنسول پلی استیشن 5 رفته‌ایم که به ساعات نخست بازی تعلق دارد. به همین خاطر قرار نیست بخش‌های میانی یا پایانی داستان فار کرای 6 در این ویدیو برای شما اسپویل شوند. گان‌پلی، همکاری با حیوان همراه دنی روهاس (شخصیت اصلی) و مال خود کردن برخی از مکان‌های تحت کنترل دشمن، از جمله مواردی هستند که در این نیم نگاه زومجی از بازی Far Cry 6 قرار دارند.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده