// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه کمپین و چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War روی پلی استیشن 5

در نیم نگاه زومجی از نسل نهم کنسول‌ها در این برنامه روی پلی استیشن 5 به تجربه بخش چندنفره و کمپین بازی کال اف دیوتی بلک اپس کلد وار پرداخته‌ایم.

بعد از موفقیت بازی Call of Duty Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ اکنون استودیو تری آرک با همکاری استودیو Raven بازی جدیدی از این مجموعه را با تمرکز روی دهه ۸۰ میلادی و جنگ سرد عرضه کرده‌اند.

کال او دیوتی بلک اپس کلد وار از برخی جهات ویژگی‌های تازه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال با شروع بازی می‌توانید شخصیت خود را با اسم رمز Bell و باتوجه‌به پروفایل مورد نظر خود بسازید.

در نیم نگاه بازی Call of Duty Black Ops Cold War برخلاف نیم‌نگاه‌های گذشته از این مجموعه به سراغ هردو بخش کمپین و چندنفره رفته‌ایم تا به همراه آرش عیاری و حسین جعفری نگاهی به خصوصیات بازی در هر دو بخش پرطرفدار مجموعه کال اف دیوتی بیندازید. در ادامه نیم‌نگاه‌های جدید زومجی، کلد وار نیز روی پلی استیشن 5 و به‌صورت 4K و ۶۰ فریم ضبط شده است. با ذکر این توضیح که برای تماشای نسخه 4K یا ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم باید ازطریق دسکتاپ نیم نگاه را تماشا کنید. نسخه آپارات تنها ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم است.

 در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه زومجی از بازی Call of Duty Black Ops Cold War دعوت می‌کنیم:

برای تماشای نسخه ۶۰ فریم نیم نگاه روی رزولوشن 4K و 1080p ویدیو را از کانال یوتیوب زومجی تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

کنسول پلی استیشن 5 توسط فروشگاه آی تک برای ضبط نیم‌گاه در اختیار زومجی قرار گرفت. شما می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و فروشگاه آی تک مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده