// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Spider-Man Miles Morales روی پلی استیشن 5

اسپایدرمن مایلز مورالز نسخه فرعی مجموعه اسپایدر من، بازی جدیدی است که در نیم نگاه زومجی آن را تجربه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بعد از موفقیت مارولز اسپایدرمن، استودیوی اینسامنیاک گیمز این‌بار ماجراجویی پسری پورتوریکویی به نام مایلز مورالز را در یک نسخه فرعی از بازی مرد عنکبوتی روایت کرده است. بازی مارولز اسپایدرمن مایلز مورالز، در کنار پلی استیشن 4 برای پلی استیشن 5 نیز به‌عنوان بازی روز عرضه کنسول، منتشر شده است.

کلیت بازی شباهت زیادی به اسپایدرمن دارد اما، باتوجه به قدرت‌های خاص مایلز، این‌بار بازیکنان می‌توانند از قدرتی به نام ونوم پانچ برای رویارویی با دشمنان استفاده کنند. داستان بازی نبرد میان شرکتی به نظامی به نام راکسون و گروهی به نام آندرگراند را در کنار گروهک‌های دیگر دنیای بازی روایت می‌کند، جایی مایلز مورالز با سفر پیتر پارکر، اکنون به تنها مرد عنکبوتی شهر نیویورک تبدیل شده است و باید توازنی را در شهر ایجاد کند.

در نیم‌نگاه زومجی روی پلی استیشن 5 بازی Spider-Man Miles Morales‌ را روی دو حالت پرفورمنس با نرخ ۶۰ فریم و Fidelity با نرخ ۳۰ فریم و فعال بودن ری‌تریسینگ تجربه کرده‌ایم. در هر دو مورد رزولوشن بازی 4K‌ بود.

برای تماشای نسخه ۶۰ فریم نیم نگاه روی رزولوشن 4K و 1080p ویدیو را از کانال یوتیوب زومجی تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

کنسول پلی استیشن 5 توسط فروشگاه آی تک برای ضبط نیم‌گاه در اختیار زومجی قرار گرفت. شما می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و فروشگاه آی تک مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده