نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

نیم نگاه زومجی: بازی Astro's Playroom روی پلی استیشن 5

در یکی دیگر از نیم‌نگاه‌های زومجی، این به بار به سراغ Astro's Playroom، بازی رایگان و انحصاری پلی استیشن 5 رفته‌ایم.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، کنسول پلی‌ استیشن 5 به‌صورت رسمی به بازار عرضه شد. هرچند کماکان تهیه کنسول نسل نهمی سونی برای بسیاری از افراد سرتاسر دنیا با مشکل روبه‌رو شده است، اما بسیاری از گیمرها مشغول به تجربه بازی‌های مختلف روی کنسول جدیدشان هستند.

یکی از اقدامات بسیار جالبی که سونی با کنسول PS5 انجام داده است، قرار دادن یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی رایگان روی تمامی دستگاه‌های پلی استیشن ۵ است. بازی‌ای با نام Astro's Playroom که بازی جدیدی از مجموعه استرو بات سونی محسوب می‌شود. این بازی، ضمن اینکه به خودی خود یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی تمام و کمال است، موفق شده تا به زیبایی هرچه تمام‌تر قابلیت‌های پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس را به نمایش بگذارد. 

در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی و اولین نیم‌نگاه کنسول پلی استیشن 5، به سراغ این بازی رفته‌ایم و دقایقی را به تجربه بازی استروز پلی‌روم پرداخته‌ایم. اگر شما هم می‌خواهید با فضای این بازی و قابلیت‌های پلی استیشن ۵ و کنترلر دوال سنس بیشتر آشنا شوید، این نیم‌نگاه را از دست ندهید:

دانلود از آپاراتتماشا از یوتیوب

کنسول پلی استیشن 5 توسط سرگرمی کلاب در اختیار زومجی قرار گرفته‌ است. سرگرمی کلاب کنسول پلی استیشن 5 را برای تست در فروشگاه قرار داده و می‌توانید با تعیین وقت قبلی با حضور در فروشگاه این کنسول را تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای جعبه گشایی پلی استیشن 5 استاندارد دعوت می‌کنیم:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده