// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۷

Sekiro: Shadows Die Twice جایزه بهترین بازی سال در The Game Awards 2019 را دریافت کرد

پس از مشخص شدن برنده‌های بخش‌های مختلف، بالاخره نوبت به بهترین بازی سال رسید و Sekiro: Shadows Die Twice جایزه بهترین بازی را در The Game Awards 2019 از آن خود کرد.

The Game Awards 2019 را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با بازی دانست که آخر سال میلادی برگزار و برنده‌های هر بخش مشخص می‌شوند. دراین‌میان، جایزه بهترین بازی سال را می‌توان مهم‌ترین و هیجان‌انگیزتر جایزه دانست.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد The Game Awards 2019، امسال ۶ بازی مختلف برای بهترین بازی سال نامزد شده بودند. Control ،Death Stranding، Resident Evil 2 Remake ،Sekiro: Shadows Die Twice ،Control ،Super Smash Bros Ultimate و The Outer Worlds نامزدهای این دوره از رویداد جوایز بازی 2019 بودند. هرکدام از این بازی‌ها توانسته‌اند تجربه‌ی خاص و منحصربه‌فردی را در اختیار گیمرها قرار دهند. 

بااین‌حال تنها یک بازی می‌تواند جایزه بهترین بازی را به خانه ببرد. پس از یک نمایش زیبا از نامزدهای این بخش، نوبت به معرفی بهترین بازی سال رسید که در انتها، Sekiro: Shadows Die Twice توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. در انتها هیدتاکا میازاکی، کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice، از تمامی کاربران تشکر کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد انتخاب Sekiro: Shadows Die Twice به‌عنوان بهترین بازی سال چیست؟ 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده