نویسنده: میثم خلیل زاده
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰

نیم نگاه رومیزی زومجی: رکب

در این قسمت از برنامه نیم‌نگاه رومیزی زومجی پای بازی استراتژی رکب نشسته‌ایم تا درکنار معرفی کوتاه این بازی، چند دستی آن را تجربه کنیم.

زومجی همواره سعی دارد تا نگاهی به شاخه‌های مختلف سرگرمی، از فیلم و سریال بگیرید تا بازی‌های ویدیویی و بازی های رومیزی، داشته باشد. به همین دلیل زمانی‌که فرصتی فراهم می‌شود به همراه سایر افراد تیم زومجی و امیر سلامتی دور هم جمع می‌شویم تا با تجربه بازی‌های رومیزی سرگرم‌کننده، شما را نیز با این بازی‌ها آشنا کنیم.

در این قسمت از برنامه نیم‌نگاه رومیزی زومجی به سراغ بازی استراتژی رکب رفته‌ایم؛ محصولی که به‌صورت رسمی براساس بازی محبوب Condottiere ساخته شده‌ است و داستان سردارانی را روایت می‌کند که در سودای کشورگشایی هستند. در جریان بازی ۲ تا ۶ بازیکن می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند تا با استفاده از استراتژی و انتخاب دقیق کارت‌ها، قلمروی خود را گسترش دهند. هدف نهایی بازی اما گرفتن سه ایالات مجاور یا پنج ایالت غیر مجاور است تا درنهایت یکی از سرداران بر دیگر افراد غلبه کند. بازی باتوجه‌به شرایط تا بیش از ۴۵ دقیقه نیز به طول می‌انجامد. باز هم مثل همیشه، امیر سلامتی، سردبیر وب‌سایت رومیز، به دفتر زومجی آمده تا با هم به تجربه این بازی بپردازیم. با کوتاه کردن صحبت شما را به تماشا نیم‌نگاه زومجی از بازی رکب دعوت می‌کنیم:‌

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

در صورتی که توضیحات ویدیو برای آشنایی با بازی رکب کافی نبود می‌توانید با ورود به وبسایت رومیز راهنمای بیشتری را برای آشنایی با روند بازی مطالعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده