// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

Super Smash Bros در برابر رقبا؛ چه عواملی این بازی مبارزه ای نینتندو را متمایز کرده است؟

بازی Super Smash Bros Ultimate به تازگی منتشر شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ تبدیل شود، اما چه نکاتی آن را به چنین جایگاهی رسانده است؟

هر سال بازی‌های مبارزه‌ای زیادی می‌آیند و می‌روند، اما امسال اوضاع کمی فرق داشت، چرا که امسال نینتندو هم پایش به این بخش باز شد و اتفاقا بازی آن‌ها یعنی Super Smash Bros Ultimate گل سرسبد بازی‌های فایتینگ ۲۰۱۸، متفاوت، جذاب و همه‌پسند بود. اما شاید خیلی از شما آشنایی چندانی با این بازی نداشته باشید. این که اصلا چطور بازی مبارزه‌ ای Super Smash Bros به چنین جایگاهی رسید، چه عناصری در خود جای داده بود که نسبت به دیگر بازی‌های سبک مبارزه‌ ای متفاوت ظاهر شد و چرا انقدر طرفدار دارد. ما در این ویدیو، با شما همراه خواهیم شد تا به جواب این سوال‌ها پاسخ دهیم.


دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

بازی Super Smash Bros Ultimate در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را کسب کند و در بین یکی از بهترین بازی‌های امسال قرار بگیرد. در گوشه‌ای از نقد بازی آمده است:


بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

این ویدیو تنها یکی از بخش‌های لودینگ ۳۶ بود. در صورتی که به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید، این قسمت از لودینگ را از دست ندهید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده