نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

حضور دارکساید در اولین ویدیو نسخه Snyder Cut فیلم Justice League

به‌تازگی اولین ویدیو از نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت دارکساید است.

سرانجام تلاش چند ساله طرفداران جواب داد و حالا قرار است نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) که هنوز مشخص نیست یک فیلم ۴ ساعته یا یک سریال ۶ قسمتی خواهد بود، در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شودحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت منتشر شده است.

زک اسنایدر، کارگردان این فیلم اخیرا اولین ویدیو از نسخه خود از فیلم Justice League را منتشر کرده است که تمرکز این ویدیو روی معرفی و نمایش شخصیت دارکساید است. در این ویدیو، واندر وومن با بازی گل گدوت در حال بررسی یک تصویر باستانی است که به شخصیت دارکساید اشاره دارد و در ادامه شاهد نمایش این شخصیت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

اولین ویدیو از نسخه Snyder Cut فیلم Justice League درواقع برای تبلیغ رویداد دیجیتالی DC FanDome منتشر شده است که قرار است شاهد حضور این فیلم و احتمالا نمایش ویدیوها یا تریلر آن باشیم. فیلم لیگ عدالت در نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شد. اسنایدر پیش از تکمیل فیلم از پروژه به علت مشکلات شخصی جدا و در ادامه جاس ویدون جانشین وی شد و وظیفه فیلم‌برداری دوباره و مراحل پس از تولید فیلم را بر عهده گرفت. فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیف زیادی را دریافت کرد و این فیلم در گیشه نیز شکست تجاری خورد و در ادامه طرفداران شروع به برگزاری کمپینی کردند تا نسخه اصلی و مدنظر اسنایدر منتشر شود.

رویداد DC FanDome یک رویداد آنلاین جهانی و رایگان خواهد بود که قرار است در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۲ اوت امسال (۱ شهریور) برگزار شود. شبکه HBO Max برای تکمیل نسخه زک اسنایدر فیلم قرار است ۳۰ میلیون دلار هزینه کند و این نسخه به‌صورت انحصاری از این سرویس استریم نوپا منتشر خواهد شد که این اقدام باعث شده تا استقبال احتمالی از این سرویس استریم افزایش پیدا کند. ری پورتر، بازیگر سریال Justified (موجه)، بازیگر نقش دارکساید در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده