نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدیدی از سریال Perry Mason منتشر شد

شبکه HBO تریلر جدیدی از سریال Perry Mason منتشر کرده که تمرکز آن روی راز یک جنایت مرموز است.

ماه فروردین امسال بود که شبکه HBO اولین تیزر تریلر سریال Perry Mason (پری میسون) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال جنایی و مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این مینی سریال شبکه HBO منتشر شده است. در این تریلر که درواقع تریلر رسمی سریال Perry Mason، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال هستیم. این تریلر نگاه دقیق‌تری از ریبوت سریال Perry Mason را به بینندگان ارائه کرده که در آن پری میسون وظیفه حل یک پرونده مرموز و پیچیده را بر عهده می‌گیرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Perry Mason در لس آنجلس سال ۱۹۳۱ جریان دارد. درحالی که تمام کشور با یک رکود بزرگ مواجه شده، این شهر در حال رونق و پیشرفت است. تجارت روغن، صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و بازی‌های المپیک تا ربوده شدن یک کودک که بسیار اشتباه انجام شده که زمینه‌ساز اتفاقات سریال است. این سریال براساس شخصیت‌هایی که توسط ارل استنلی گاردنر خلق شده، در دست ساخت است و این مینی سریال قرار است به ریشه‌های افسانه‌ای ترین وکیل دفاع جنایی آمریکایی سر بزند و آن را دنبال کند. زمانی‌که میسون بی‌وقفه به‌دنبال حقیقت است و پرونده درهایش را به‌سوی او بازی می‌کند، شاهد راهی برای رستگاری خودش پیدا کرده باشد.

متیو ریس، تاتیانا مازلانی، جان لیسگو، کریس چاک، شیا ویگهام، جولیت رایلنس، ورونیکا فالکون، نیت کوردری، جفرسون میز، لیلی تیلور، اندرو هاوارد، اریک لانگه، رابرت پاتریک، استیون روت و جاستین کرک، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Perry Mason حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی هر پنج قسمت سریال پری میسون بر عهده تیم ون پتن، کارگردان برنده ۲ جایزه امی بوده است و ران فیتزجرالد و رالین جونز نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساختن سریال را بر عهده داشته‌اند.

پخش سریال Perry Mason که در ۸ قسمت تولید شده، از روز یکشنبه، ۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه به وقت تهران/۲ تیر ۱۳۹۹) از شبکه HBO آغاز خواهد شد و پس از آن شاهد انتشار سریال پری میسون از شبکه HBO Max خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده