نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدید Soul دنیای پس از مرگ این انیمیشن را نشان می‌دهد

والت دیزنی و پیکسار سرانجام تریلر رسمی انیمیشن Soul را منتشر کردند که حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این انیمیشن سینمایی است.

ماه آبان امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Soul (روح) را منتشر کردند که در آن شاهد اولین تصاویر این انیمیشن سینمایی مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی این انیمیشن منتشر شده است. پیکسار و والت دیزنی امروز طبق وعده خود تریلر جدیدی از انیمیشن Soul را منتشر کردند که در واقع اولین تریلر رسمی این اثر بود و تصاویر زیادی از اتفاقات آن را نمایش داد و بیشتر با اتفاقات این انیمیشن آشنا شدیم.

مانند تریلر اول، این تریلر نیز با نمایش زندگی جو گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس، آغاز می‌شود که در بهترین روز زندگی خود به دنیای پس از مرگ می‌رود و در ادامه تلاش می‌کند تا از این مکان فرار کند و پس از آن با شخصیت 22 با صداپیشگی تینا فی ملاقات می‌کند. در واقع جو گاردنر وارد دنیایی مرموز به‌نام The Great Before می‌شود که در آن روح‌ها حضور دارند و این دو شخصیت قرار است در این دنیا با یکدیگر همکاری کنند و ظاهرا جو گاردنر هنوز شانسی برای بازگشت به زندگی دارد. این تریلر وعده یک اثر مورد انتظار دیگر از پیکسار را می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن Soul را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul را بر عهده دارد. علاوه‌بر تریلر، پیکسار و والت دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Soul را نیز منتشر کرده‌اند که تمرکز این پوستر روی شخصیت جو گاردنر است و یک گربه نیز در تصویر حضور دارد که هنوز نقش آن در انیمیشن مشخص نیست. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Soul

در انیمیشن Soul، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود. جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Soul حضور دارند.

انیمیشن Soul برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده