نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳

انیمیشن جدید پیکسار با نام Soul برای اکران در تابستان سال آینده تایید شد

والت دیزنی و پیکسار از انیمیشن جدید خود با نام Soul به کارگردانی پیت داکتر برای اکران در تابستان سال آینده رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار از انیمیشن سینمایی جدید و اورجینال مشترک خود رسما رونمایی کردند. طبق گفته پیکسار، Soul (روح) نام این انیمیشن است و این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. پس از انیمیشن Onward (به پیشانیمیشن Soul قرار است دومین انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۰ باشد. طبق اطلاعاتی که از داستان این انیمیشن منتشر شده:

تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که آن شور و شوق، آرزوها و علاقه‌هایی که در شما وجود دارد، از کجا آمده است؟ آن چه چیزی است که شما را می‌سازد....شما؟ شما در انیمیشن Soul از خیابان‌های شهر نیویورک به سرزمین‌ها و قلمروی کیهان سفر خواهید کرد تا مهم‌ترین سوالات زندگی خود را پیدا کنید.

با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این انیمیشن در دسترس نیست و تنها لوگوی رسمی این اثر منتشر شده است:

Soul

کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، خواهد بود و دانا مورای، تهیه کننده نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Lou (لو)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارد. انیمیشن Soul در تاریخ اکران خود باید با یک فیلم کمدی و بدون نام به کارگردانی جاد اپتاو و با بازی پیت دیویدسون در گیشه رقابت کند. همچنین یک هفته پیش از آن، بازسازی فیلم Candyman (کندی من) و یک هفته پس از آن، فیلم In the Heights و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

هنوز حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمیشن Soul تایید و اعلام نشده است و انتظار می‌رود که در نمایشگاه D23 اطلاعات بیشتری از این انیمیشن مورد انتظار به اشتراک گذاشته شود. انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، انیمیشن بعدی پیکسار است که اکران آن از جمعه این هفته آغاز خواهد شد. پس از آن انیمیشن Onward با صداپیشگی کریس پرت و تام هالند، قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. در طول این ماه بود که اولین تیزر تریلر انیمیشن Onward منتشر شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده