نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازگشت به روز اول اتفاقات در ویدیوهای جدید فیلم A Quiet Place: Part 2

شرکت پارامونت پیکچرز ویدیوهای جدیدی از فیلم A Quiet Place: Part 2 را منتشر کرده که در برخی از آن‌ها به روز اول اتفاقات می‌رویم.

به‌تازگی فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده و طبق واکنش‌های اولیه، فیلم با تحسین منتقدان مواجه شده و به‌نظر می‌رسد که دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است موفقیت قسمت اول را تکرار کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از این فیلم ترسناک و مورد انتظار منتشر شده است. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم، شرکت پارامونت پیکچرز در حال گسترش تبلیغات فیلم A Quiet Place: Part 2 است و به همین منظور به‌تازگی ۴ ویدیوی جدید از این فیلم منتشر کرده که در دو ویدیو به روز اول اتفاقات می‌رویم که در اولین ویدیو که Bus (اتوبوس) نام دارد، شاهد شروع حمله موجودات و هرج و مرج شهر هستیم و در ادامه یکی از این موجودات در حال خارج شدن از یک اتوبوس است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم که Wait Here نام دارد، شاهد بازگشت جان کرازینسکی هستیم که از دخترش می‌خواهد در ماشین بماند و در حال تماشای اتفاقی است که در حال رخ دادن است. پیش از این بخشی از این صحنه در تریلرهای منتشر شده نمایش داده شده بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو سوم که Run نام دارد و در واقع در تریلرهای منتشر شده از فیلم A Quiet Place: Part 2 آن را مشاهده کرده بودیم، شاهد ورود خانواده ابوت به محوطه ساختمان هستیم و در ادامه وارد تله می‌شوند که همین موضوع باعث فرار آن‌ها به سمت ساختمان می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ویدیو چهارم که در واقع ادامه ویدیو قبلی است و The Stranger نام دارد، شاهد اولین ملاقات شخصیت امیلی بلانت با کیلین مورفی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. 


منبع Slashfilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده