نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شد

شرکت پارامونت تبلیغ تلویزیونی و یک ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم A Quiet Place: Part 2 را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

ماه گذشته بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم ترسناک و مورد انتظار و همچنین نمایش روز اول حمله بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر مسابقه Super Bowl دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) کمی زودتر منتشر شده است. با نزدیک شدن به این مسابقه بزرگ که مثل هر سال قرار است فیلم‌های زیادی نمایش جدید داشته باشند، برخی از شرکت‌ها تصمیم به انتشار زودهنگام برخی از این تبلیغ‌های تلویزیونی می‌گیرند تا فضا را برای نمایش بزرگ‌تر فیلم دیگری باز کنند.

حال تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شده که در این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای، شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این قسمت هستیم. مانند تریلر فیلم، شاهد آن هستیم که خانواده ابوت خانه خود را ترک و راهی یک سفر در این دنیای خطرناک و پر از موجوداتی که به‌دنبال شکار آن‌ها هستند، می‌شوند. در طول این سفر آن‌ها با گروهی جدید و کوچک ملاقات می‌کنند که کیلین مورفی و جایمن هانسو نقش آن‌ها را بر عهده دارند و همچنین بار دیگر به روز اول اتفاقات باز می‌گردیم که شاهد بازگشت جان کرازینسکی برای بازی در نقش نیز هستیم که قرار است حضور کوتاهی را داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. همچنین ویدیو جدیدی از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شده که طبق گفته کرزاینسکی، فیلم A Quiet Place: Part 2 قرار است به سوالات زیادی جواب دهد و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده