نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز طبق وعده خود امروز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Part 2 با بازی امیلی بلانت را منتشر کرده است.

مقاله مرتبط

اواخر ماه گذشته بود که شرکت پارامونت پیکچرز تیزر تریلر کوتاهی از فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) را منتشر و اعلام کرد که نسخه کامل اولین تریلر دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است در روز سال نو میلادی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک و مورد انتظار منتشر شده است.

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شد که در ابتدای آن شاهد تصاویری از اولین روز حمله موجودات ناشناخته هستیم و در ادامه به اتفاقات پس از قسمت اول می‌رویم که خانواده ابوت خانه خود را ترک و راهی یک سفر در این دنیای خطرناک و پر از موجوداتی که به‌دنبال شکار آن‌ها هستند، می‌شوند. در طول این سفر آن‌ها با شخصیت‌های انسانی فیلم که کیلین مورفی و جایمن هانسو نقش آن‌ها را بر عهده دارند، ملاقات می‌کنند که هنوز مشخص نیست آن‌ها تهدیدی برای آن‌ها هستند یا قرار است به یکدیگر برای بقا کمک کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. به‌دنبال اتفاقات مرگبار در قسمت اول، حال خانواده ابوت در فیلم A Quiet Place: Part 2 اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا آن‌ها باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند. 

فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده