نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

دومین تریلر رسمی انیمیشن Onward منتشر شد

پیکسار و والت دیزنی تریلر جدید دیگری از انیمیشن Onward با صداپیشگی تام هالند و کریس پرت منتشر کرده‌اند.

ماه خرداد امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Onward (به پیشرا منتشر کردند و در ادامه و در ماه مهر امسال، شاهد انتشار تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی بودیم. همچنین در اوایل این ماه نیز تریلر بین‌المللی انیمیشن به‌پیش منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Onward منتشر شده است. این تریلر در واقع دومین تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی است که امروز پیکسار و والت دیزنی آن را منتشر کرده‌اند که در این تریلر شاهد نمای بهتری از اتفاقات آن هستیم. در طول تریلر بیشتر با شخصیت‌های انیمیشن Onward آشنا می‌شویم و در طول تریلر شاهد تصاویر جدیدی از داستان، اتفاقات و همچنین خطراتی که در این ماجراجویی این دو برادر را تهدید می‌کند، نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پیکسار و والت دیزنی ۵ پوستر جدید از انیمیشن Onward را نیز منتشر کرده‌اند که ۴ پوستر در واقع پوستر شخصیت‌های انیمیشن و پوستر دیگر در واقع پوستر رسمی جدید این انیمیشن است و شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Onward

انیمیشن Onward داستان دو برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک‌تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌کند؛ شخصیت‌هایی که درکنار هم، یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در دنیای‌شان وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند.  کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن می‌پردازند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) نیز وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد. 

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. پس از این اثر، انیمیشن Soul (روح)، انیمیشن بعد و اورجینال دیگر پیکسار خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده