نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سفر به دنیای فانتزی جدید پیکسار در اولین تیزر تریلر Onward

بامداد امروز والت دیزنی و پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Onward با صداپیشگی کریس پرت و تام هالند را منتشر کردند.

روز گذشته بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تصاویر و پوسترهای رسمی انیمیشن Onward (به پیش) را منتشر و اعلام کردند اولین تریلر این انیمیشن سینمایی در طول مسابقه فینال NBA که در بامداد امروز برگزار شد، منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن جدید پیکسار منتشر شده است. والت دیزنی و پیکسار به وعده خود عمل کردند و امروز شاهد انتشار اولین تیزر تریلر انیمیشن Onward بودیم که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی هستیم. در این تریلر شاهد یک دنیای فانتزی با موجودات مختلف هستیم که گذر زمان باعث شهرنشین شدن این موجودات شده و حال دیگر خبری از جادو نیست و این تریلر در واقع اشاره‌ای به دنیای امروز دارد که بیشتر مردم شهرنشین شده‌اند. در طول تریلر با شخصیت ایان و بارلی که شخصیت‌های اصلی انیمیشن Onward هستند، نیز آشنا می‌شویم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات انیمیشن Onward در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن خواهند پرداخت. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد.

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده