نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

در ویدیو جدید فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker کایلو رن متوجه حقیقتی هولناک می‌شود

ویدیو جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شده که در آن کایلو رن متوجه یک حقیقت هولناک می‌شود.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌های مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را برای شما فاش کند

.

.

.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) منتشر شده است. این ویدیو در واقع ترکیبی از یک کلیپ ادیت شده و تریلر است که در طول این ویدیو کایلو رن به مکانی ناشناس سفر می‌کند و در این مکان متوجه حقیقت هولناکی می‌شود که در واقع او در این مکان قرار است با امپراطور ملاقات کند و راز او سرانجام فاش شود. در ادامه شاهد نمایش برخی از اتفاقات قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) هستیم که تصاویر جدیدی نیز در آن دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده داشته است. همچنین نقدهای فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker قرار است روز چهارشنبه این هفته منتشر شود.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است. طبق پیش‌بینی‌های اولیه، این فیلم در سه روز اول اکران خود فروش ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که برخی از تحلیلگران تا افتتاحیه ۲۰۵ میلیون دلار را نیز پیش‌بینی کرده‌اند که این تنها برآورد اولیه است و در نهایت ممکن است در زمان اکران تفاوت زیادی با پیش‌بینی‌های اولیه داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده