نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

جیمز باند در اولین تریلر فیلم No Time To Die با چهره‌های قدیمی و جدید مواجه می‌شود

همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM اولین تریلر رسمی فیلم No Time To Die را منتشر کرده‌اند.

روز دوشنبه این هفته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کردند که اولین تریلر رسمی فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیستقرار است روز چهارشنبه این هفته منتشر شود و روز گذشته نیز شاهد انتشار پوسترهای جدیدی از قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) با محوریت‌ شخصیت‌های این قسمت منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در اولین تریلر فیلم No Time to Die شهد ملاقات جیمز باند با مامور احتمالی جدید 007 که نومی نام دارد، هستیم و در ادامه او بار دیگر قرار است با شخصیت‌هایی آشنا مثل مدلین سوان، ایو مانی پنی، M و Q، با تهدید جدید و بزرگی مواجه شوند. در طول تریلر نیز برای اولین‌بار با شخصیت شرور و منفی سافین با بازی رامی ملک نیز آشنا می‌شویم که بخشی از صورت او سوخته و یک ماسک شکسته نیز روی صورت خود قرار می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم No Time to Die را در صفحه رسمی مجموعه 007 در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم No Time to Die

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.  قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده