نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

فهرست رسمی بازیگران فیلم جیمز باند 25 و اولین اطلاعات از داستان آن

سرانجام کمپانی MGM فهرست رسمی بازیگران فیلم James Bond 25 را اعلام کرد و اولین اطلاعات از داستان این فیلم را به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی از قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) منتشر و از فهرست رسمی بازیگران این فیلم رسما رونمایی شده است. همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، امروز برنامه زنده و استریم فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) برگزار شد که بر خلاف انتظار، خبری از رونمایی از نام رسمی این فیلم نبود، اما سازندگان فیلم اطلاعات بسیاری را از قسمت جدید مجموعه 007 به اشتراک گذاشتند. دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند قرار است برای پنجمین بار نقش 007 را در فیلم Bond 25 بازی کند که علاوه بر بازگشت کریگ، بازگشت لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو و روری کینیار، در این فیلم نیز رسما تایید و اعلام شد. علاوه بر بازگشت این بازیگران، حضور بازیگران جدیدی نیز در فیلم جیمز باند 25 تایید و اعلام شده که شاید مهم‌ترین آن، تایید رسمی حضور رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (آقای ربات) و بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی)، باشد.

رامی ملک

علاوه بر ملک، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، بازیگران جدید دیگری هستند که به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم جیمز باند اضافه شده‌اند. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. همچنین اطلاعاتی از مکان‌های فیلمبرداری و داستان این فیلم نیز به اشتراک گذاشته شده است. باربارا براکلی، تهیه کننده مجموعه 007، گفت که فیلمبرداری فیلم James Bond 25 در جامائیکا آغاز خواهد شد که جیمز باند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. علاوه بر جامائیکا، فیلمبرداری این فیلم در کشور نروژ، مترا در ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا نیز انجام خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده